کد خبر: ۱۵۳۴۸۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نسبت به استقلال شانس بیشتری برای کسب پیروزی داریم.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، زلاتکو کرانچار در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل استقلال، گفت:  وقتی این جمعیت اینجا حضور دارند یعنی علاقه زیادی در بین رسانه ها به وجود آمده و هیچ چیزی برای فوتبال دوستان جالبتر از این نیست که دو قطب بزرگ به مصاف یکدیگر بروند در جام حذفی و لیگ برتر در اینجا حضور داشتیم مقابل پرسپولیس لحظات دراماتیکی به وجود آمد.

وی افزود: هر دوتیم نفرات خوبی دارند اما از لحاظ تاکتیکی با یکدیگر تفاوت دارند این نکاتی که گفتم تضمین خوبی است تا تماشاگران مسابقه خوبی ببینند و من مطمئنم امسال قوی تر شده ایم و با اضافه شدن احمدی، جباری، حمودی، کریمی و افشین کامل تر شده ایم. این نفرات با حضورشان سطح کیفی بازی را بالا می برند. اگر بخواهیم روی 75 دقیقه اول بازی سپاهان مقابل فولاد تمرکز کنیم می توانیم امیدوار باشیم بازی خوبی انجام دهیم و جمعیت زیاد هم به زیبایی این بازی اضافه می کند. فردا مصدوم نداریم و فقط سوکای را در اختیار نخواهیم داشت. همه هستند و حتی احسان حاج صفی که سال گذشته محروم بود در اختیار گرفتیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه در برنامه نود به عنوان تیم سوم برتر نقل و انتقالات معرفی شدند، گفت: هر تیمی به دنبال جذب نفرات مورد نظرش است. در هافبک راست علی حمودی را گرفتیم در مرکز و قلب دفاع به لحاظ کیفی نیروهای بهتری اضافه کردیم چون نویدکیا مدام مصدوم بود جباری را آوردیم که جایگزین خوبی برای او است یعقوب کریمی و ارش افشین به عنوان دو ملی پوش جوان به ما اضافه شده اند که فراموش نکنید رحمان احمدی امنیت خاصی را در دروازه ایجاد کرد هرچند که پارسال از عملکرد گردان راضی بودیم.

وی تأکید کرد:  در کنار استقلال ، پرسپولیس و سپاهان تیم فولاد خوزستان نیز خود را به صدر جدول اضافه می کند و اعتقاد دارم تراکتورسازی نسبت به فصل قبل ضعیف تر شده است هرچند که آن ها هم می توانند به مدعیان اضافه شوند.

کرانچار در مورد حضور مجتبی جباری در دیدار فردا و حواشی احتمالی، عنوان کرد: شاید هواداران واکنش نشان دهند چون او بازیکن محبوب این تیم بوده است. جباری یک بازیکن بزرگ است و تحت تأثیر فشار و جو ورزشگاه قرار نمی گیرد همه ما می دانیم کار برای او آسان نخواهد بود.

وی در ادامه صحبت هایش در خصوص تقابل استقلال و سپاهان گفت:  سعی می کنیم با تکیه به کار تیمی و قدرت بازیکنان به دنبال راه برای کسب پیروزی در آزادی باشیم قبول دارم دو بار با استقلال مساوی کردیم و شاید اولویت اندکی نسبت به استقلال برای برد داشته باشیم از این بابت که کمی زودتر از حریفمان تمریناتمان را آغاز کردیم.

سرمربی سپاهان درمورد مصدومیت نوید کیا ، یادآور شد: نگفتم که نویدکیا در لیست مصدومان است. سال گذشته او بار بزرگی را به دوش کشید و به خواست خودش تمرینات سبکی را برایش در نظر گرفتیم تا آرام آرام به شرایط ایده آل خود برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها