کد خبر: ۱۵۳۴۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
حسن‌زاده: باشگاه استقلال نمی‌تواند از شعار هواداران خود سلب مسئولیت کند
رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه استقلال در قبال رفتار هوادارانش نسبت به مجتبی جباری مسئول است.
 اسماعیل حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره بیانیه باشگاه استقلال پیرامون سلب مسئولیت از خود درباره شعارهای احتمالی هواداران علیه مجتبی جباری اظهار داشت: سرمربی استقلال بیانیه بسیار خوبی داده و تماشاگران را دعوت به آرامش کرده است که من از این بیانیه قلعه‌نویی تشکر می‌کنم. امیدوارم فتح‌الله‌زاده نیز اقدام مشابهی انجام دهد تا حساسیت بازی استقلال - سپاهان موجب بروز مشکلاتی روی سکوها نشود.

وی ادامه داد: باشگاه نمی‌تواند درباره شعارهای تماشاگران از خود سلب مسئولیت کند و طبق آیین‌نامه انضباطی اگر رفتار و توهین غیرورزشی در بازی استقلال و سپاهان انجام شود این رفتار رصد شده و رای لازم صادر می‌شود.

رئیس کمیته انضباطی با تاکید براینکه بازیکنان به عنوان سرمایه‌های فوتبال کشور نباید مورد اهانت قرار بگیرند، خاطرنشان کرد: معتقدیم تماشاگران استقلال منافع تیم خود را در نظر می‌گیرند و به گونه‌ای شایسته رفتار خواهند کرد. این رفت‌ و آمدها میان باشگاه‌ها زیاد است و حتی بعید نیست بازیکنی که امروز از تیم خود جدا شده روزی بار دیگر به همان باشگاه بازگردد.

حسن‌زاده درباره ادامه اختلاف 2 باشگاه سپاهان و پرسپولیس پیرامون قاسم دهنوی به تسنیم گفت: رحیمی و رویانیان با یکدیگر تماس گرفتند و این مشکل برطرف شده است. قرار است تا ظرف یکی، دو روز آینده مبلغ موردنظر باشگاه سپاهان پرداخت شود که در این صورت دیگر مشکلی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

وی درباره وضعیت شجاع خلیل‌زاده نیز گفت: پرونده این بازیکن بررسی شده و رای او هم در هفته آینده اعلام می‌شود.

رئیس کمیته انضباطی درباره شکایت حاتمی از باشگاه استقلال نیز گفت: فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در این زمینه نامه‌ای به کمیته انضباطی داده که مشکل حاتمی با باشگاه استقلال را نیز حل می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها