کد خبر: ۱۵۳۴۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۷     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: دربی تبریز حاشیه‌های دربی تهران را ندارد اما بازی ما با گسترش از دیدار مقابل پرسپولیس برایمان حساس‌تر است.
حمید زینی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد اظهار داشت: دربی تبریز با دربی تهران تفاوت دارد، چرا که در تبریز برای مردم رنگ‌ها اهمیت ندارد و هر 2 تیم را تشویق خواهند کرد. امیدواریم برگزاری این بازی در ماه‌ رمضان زمینه‌ساز ظهور اخلاق و معنویت در میدان فوتبال باشد.
وی افزود: البته این بازی از دیدار مقابل پرسپولیس هم برای ما حساس‌تر خواهد بود، چرا که انتظار مردم از گسترش فولاد متفاوت‌ از تراکتورسازی است که مدعی قهرمانی بوده و خواهد بود. امیدواریم بازی خوب و جذابی باشد که بتوانیم در آن 3 امتیاز را به دست آوریم.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی دربی تبریز را تقابل دانش فنی و جوانی خواند و خاطر نشان کرد: به طور یقین این دیدار برای گسترش فولاد آسان‌تر از تراکتورسازی خواهد بود، چرا که آنها در صورت شکست نیز با انتقادات زیادی روبه‌رو نمی‌شوند اما ما به عنوان یک تیم مدعی باید در مقابل تیم گسترش که بسیار هم باانگیزه است پیروز شویم.
زینی‌زاده درباره حضور محسن فروزان دروازه‌بان فصل گذشته و حسین خطیبی پیشکسوت تراکتورسازی در ترکیب و روی نیمکت گسترش فولاد  تصریح کرد: هواداران و مردم باید به این موضوع عادت کنند. همه می‌دانند که در فوتبال حرفه‌ای چنین اتفاقاتی طبیعی است و امکان دارد تعدادی از بازیکنان همین فصل تراکتورسازی نیز فصل آینده در پرسپولیس، استقلال یا گسترش فولاد بازی کنند. شرایط فروزان نیز به همین شکل بوده است و حتی شاید این بازیکن هم سال دیگر به تراکتورسازی بازگردد.
وی درباره وضعیت کریم انصاری‌‌فرد گفت: این بازیکن دیگر مشکلی برای بازی کردن ندارد و کارت بازی او صادر شده و می‌تواند مقابل گسترش فولاد به میدان برود.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس تنها برای آنکه انصاری‌فرد مقابل این تیم بازی نکند در کار انتقال او به تراکتورسازی اخلال کرده بود به تسنیم گفت: من چنین برداشتی ندارم. شاید مردم و رسانه‌ها برداشت دیگری داشته باشند اما من به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی این ماجرا را اینگونه تفسیر نکرده و نمی‌کنم.
زینی‌زاده درباره شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس نیز خاطر نشان کرد: ما آن بازی را نه به پرسپولیس بلکه به تیم داوری باختیم. همه افرادی که بازی را دیدند هیچ‌کدام به قضاوت درست و پنالتی که قهرمانی اعلام کرد، رای مثبت ندادند. داوری بازی قطعا ناعادلانه بود و قهرمانی از قبل برای سوت زدن به ضرر تراکتورسازی حریص بود.
وی ادامه داد: پنالتی که قهرمانی اعلام کرد از نظر روحی و روانی به تیم ما ضربه زد اما همین داور خطای پنالتی بازیکنان پرسپولیس روی بازیکن ما و ضربه فنی شدن علی کریمی توسط دهنوی را ندید و ما به همین دلیل به قضاوت او اعتراض کردیم. امیدوارم در دیدارهای آینده با نظارت دپارتمان داوری شاهد عملکرد بهتری از سوی داوران باشیم.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی یادآور شد: شواهد و قرائن نشان می‌دهد که قهرمانی در این بازی منتظر فرصتی بود تا علیه تراکتورسازی سوت بزند. او ضربه‌ای را پنالتی اعلام کرد که حتی سبب تعجب بازیکنان پرسپولیس شد.
زینی‌زاده درباره شکایت عقیل اعتمادی از باشگاه تراکتورسازی نیز تاکید کرد: اگر این بازیکن از باشگاه تراکتورسازی طلب دارد باید برای مذاکره به باشگاه بیاید و یا نماینده قانونی خود را به ما معرفی کند. باشگاه نمی‌تواند بدون هیچ شرایط مشخصی پولی را برای او حواله کند، بلکه لازم است اعتمادی یا نماینده قانونی‌اش برای تسویه حساب به باشگاه بیایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها