کد خبر: ۱۵۳۴۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۸     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پرسپولیسی ها بدانند بازی خیلی سختی مقابل ذوب آهن دارند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، سپهر حیدری درخصوص وضعیت تیم ذوب آهن اظهارداشت: سخت ترین قرعه در لیگ به ما خورد. واقعا بازی کردن در گرمای اهواز کار آسانی نبود. در بازی با استقلال هم می توانستیم برنده باشیم چون موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم و در نهایت با یک شوت 40 متری ورق بازی برگشت.

وی با اشاره به دیدار ذوب آهن و پرسپولیس گفت: پرسپولیس حتی اگر تیم پایین جدول باشد هم خطرناک است. همیشه گفته ام افتخار می کنم که روزی کاپیتان این تیم بوده ام و برایش گل قهرمانی زده ام. من خاطرات خوبی در پرسپولیس را فراموش نمی کنم اما الان هم پیراهن یکی از بزرگترین تیمهای ایران را بر تن می کنم و هدفم موفقیت این تیم است.

حیدری افزود: پرسپولیسی ها می دانند که کار سختی در اصفهان دارند. ذوب آهن الان شیر زخمی است و می خواهد از پرسپولیس انتقام بگیرد. من هنوز هوادار پرسپولیس هستم و برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم. مثل بعضی ها نیستم که چون خودم در پرسپولیس حضور ندارم بخواهم این تیم زمین بخورد.

مدافع ذوب آهن خاطرنشان کرد: همه فکر می کردند من با دایی به پرسپولیس برمی گردم اما این اتفاق رخ نداد. فوتبال حرفه ای است و من و دایی هنوز دوستان خوبی هستیم. حتما قبل از بازی برای دایی گل می برم چون او را از صمیم قلبم دوست دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها