کد خبر: ۱۵۳۳۴۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
معاون باشگاه استقلال گفت: فتح‌الله‌زاده به جباري علاقه‌مند است و به او توهيني نکرده است.
علي اميري درباره اظهارات مجتبي جباري در روزهاي گذشته که گفته است فتح‌الله‌زاده به او توهين کرده است،‌ اظهار داشت: در جلساتي که بين فتح‌الله‌زاده و جباري براي تمديد قرارداد برگزار شد، هيچ توهيني از سوي فتح‌الله‌زاده به اين بازيکن صورت نگرفت و من چنين چيزي را نشنيدم.

به گزارش فارس ، وي افزود: در يک روز پنجشنبه جباري براي مذاکره و تمديد قرارداد با فتح‌الله‌زاده جلسه‌اي گذاشت که من هم در اين جلسه حضور داشتم. وقتي بحث مسائل مالي شد فتح‌الله‌زاده به او گفت قبل از بازي با الاتفاق که در مرحله پلي‌آف ليگ قهرمانان آسيا برگزار شد، از تو خواستيم با توجه به آسيب‌ديدگي پايت در ناحيه مينيسک پا به ميدان بروي چون طبق گفته پزشکان چه آن موقع عمل مي‌کرد و چه بعد از بازي ميزان دوران نقاهتت يکسان بود و من به تو قول دادم اگر در اين مسابقه مصدوم شوي چون به خاطر استقلال اين کار را کردي براي فصل جديد بالاترين مبلغ قرارداد را برايت در نظر مي‌گيرم اما اکنون تو سالم هستي و خدا را شکر در آن مسابقه مصدوميت شديدتري نصيبت نشد.

اميري ادامه داد: فتح‌الله زاده به جباري گفت با توجه به بودجه‌اي که هيئت مديره در نظر گرفته و ما نبايد بيش از 10ميليارد تومان در نقل و انتقالات هزينه کنيم به خاطر استقلال تخفيف دهد و هيچ توهيني نشنيدم. شايد به من بگويند چون معاون باشگاه استقلال هستم چنين دفاعي مي‌کنم اما واقعيت‌ها را نمي‌توان کتمان کرد. خود جباري مي‌داند که فتح‌الله‌زاده به او و خانواده‌اش علاقمند است و حتي بعداز فوت پدرش لحظه‌اي از جباري جدا نشد. همه آنهايي که در اين چندين سال فتح‌الله‌زاده را مي‌شناسند مي‌دانند که او توهيني به کسي نمي‌کند.

معاون باشگاه استقلال در خصوص شرايط اين تيم گفت: خوشبختانه وضعيت بدي نداريم هر چند دو بازيکن ما مصدوم هستند و به مسابقه با سپاهان نمي‌رسند. اما با کمک هواداران اين روزها را هم پشت سر مي‌گذاريم.

علي اميري درباره حضور علي حمودي در سپاهان و ماجراهايي که باعث شد اين بازيکن نتواند در استقلال ماندني شود، گفت: در بحث علي حمودي کسي که باعث ايجاد مشکل شد، مدير برنامه‌هايش بود. آقاي عليپور سال قبل قاسم دهنوي را به استقلال آورد و ما با او قرارداد امضا کرديم اما در کمال ناباوري همين شخص دهنوي را به باشگاه سپاهان هم برد. امسال هم درست در روزي که با حمودي قرار گذاشته بوديم يک ساعت قبل از باشگاه سپاهان فکسي به دست فتح‌الله‌زاده رسيد که آقاي رحيمي گفته بود که عالي‌پور به وکالت از حمودي با سپاهان قرارداد امضا کرده است. به همين دليل وقتي حمودي به دفتر مديرعامل آمد، فتح‌الله‌زاده دستور داد مدير برنامه‌هاي او را به دفترش راه ندهند. من سر اين ماجرا با علي حمودي هم صحبت کردم و فکر مي‌کنم تصميم فتح‌الله‌زاده درست بود. چون شخصي که به منافع خودش فکر کند قطعا دلش به حال استقلال نسوخته است. اگر مديربرنامه‌هاي حمودي نبود و او خودش تنها با فتح‌الله‌زاده صحبت مي‌کرد قطعا اکنون در استقلال بود.

اميري درباره آخرين وضعيت قرارداد تيموريان و جاسم کرار گفت: قرارداد تيموريان امروز در هيئت فوتبال ثبت مي‌شود و فقط منتظر ITC او هستيم اما در مورد جاسم کرار منتظر قرارداد او با نجف هستيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها