کد خبر: ۱۵۳۳۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۸     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
ريو فرديناند با اعلام اين که ديويد مويس مي‌داند وارد چه باشگاهي شده است، مي‌گويد هيچکس مانند فرگوسن نمي‌شود.
تنها چند هفته‌ تا آغاز ليگ برتر انگليس و رونمايي از منچستريونايتد ديويد مويس باقي مانده است.

به گزارش ايسنا ، ريو فرديناند، مدافع باسابقه منچستريونايتد در گفت‌وگو با روزنامه‌ "اکسپرس" درباره جانشيني ديويد مويس به جاي سر آلکس فرگوسن عنوان کرد: سرمربي قبلي ما منحصر به فرد بود. هيچکس مانند او نخواهد بود و نبايد انتظار داشته باشيد که ديويد مويس بتواند پا جاي پاي او بگذارد. بايد به ديويد مويس زمان داد. خوشبختانه او در باشگاهي است که براي موفقيت زمان کافي خواهد داشت.

فرديناند ادامه داد: مربي جديد خيلي خوش شانس است که کساني مثل رايان گيگز و گري نويل دستيارش هستند. من و مايکل کريک هم که سال‌ها در منچستر يونايتد بوديم و با شرايط اين باشگاه آشنا هستيم و حاضريم به مويس کمک کنيم.

مدافع منچستريونايتد درباره شانس قهرماني منچستريونايتد در ليگ برتر گفت: با بازيکنان باکيفيتي که داريم، مطمئن هستم که مي‌توانيم از قهرماني خود در ليگ برتر دفاع کنيم. مويس هم مي‌داند که وارد چه باشگاهي شده است. اينجا همه از او توقع قهرماني دارند. مويس احمق نيست و اينها را مي‌داند. او در تمرين‌هاي پيش‌فصل با بازيکنان آشنا شد و مي‌داند که بازيکنان باکيفيتي را در اختيار دارد. هر چند براي موفقيت او نبايد از هفته اول توقع پيروزي داشت و بايد به او براي موفقيت در اولدترافورد زمان بدهيم.

بازيکن باسابقه يونايتدها در پايان درباره احتمال برگزاري بازي بزرگداشت براي خود گفت: مدت‌ها در منچستريونايتد بودم و به پوشيدن پيراهنش افتخار مي‌کنم. انجام بازي بزرگداشت در منچستريونايتد مطمئنا اتفاقي بزرگ و فراموش‌نشدني براي من خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها