کد خبر: ۱۵۳۳۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
عقیلی:
مدافع تیم فوتبال سپاهان معتقد است جدال تیمش با استقلال در هفته دوم لیگ برتر سوپرجام فصل گذشته رقابت‌های باشگاهی ایران است که از این حیث حساسیت دارد.

هادی عقیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌، درباره جدال تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال دو مدعی قهرمانی لیگ امسال در هفته دوم رقابت‌ها، اظهار کرد: بازی حساس و مهمی خواهد بود و به نظر من چون این دو تیم در اوایل لیگ سیزدهم و در هفته دوم مقابل هم قرار می‌گیرند، این مسابقه به نوعی سوپرجام فصل گذشته است. استقلال قهرمان لیگ و سپاهان قهرمان جام حذفی بود که تقابل‌شان از این حیث می‌تواند جذاب باشد.

وی افزود: استقلال در ورزشگاه آزادی و دراولین بازی که در لیگ امسال مقابل هوادارانش انجام می‌دهد قطعا به دنبال پیروزی خواهد بود و سپاهان برای ماندن در کورس قهرمانی و رتبه‌های بالایی جدول به هیچ وجه نمی‌خواهد امتیازهای این بازی مهم را از دست بدهد. شخصا انگیزه بالایی برای این بازی دارم و فکر می‌کنم سایر بازیکنان هم همینطور باشند.

عقیلی در پاسخ به اینکه آیا حضور بازیکنان فصل گذشته استقلال چون مجتبی جباری و علی حمودی درسپاهان به حساسیت این بازی می‌افزاید، به ایسنا گفت: فوتبال حرفه‌ای دیگر چنین مسایلی را برنمی‌تابد. حساسیت‌های اینچنینی تقریبا از فوتبال رفته و نمی‌تواند ایجاد هیجان کند. جباری و حمودی در استقلال زحمت کشیده‌اند و در آن طرف بازیکنانی بودند که درسپاهان تلاش می‌کردند و اکنون برای استقلال بازی می‌کنند. فکر نمی‌کنم مسابقه دو تیم از این حیث تحت تاثیر قرار بگیرد یا خود این بازیکنان چنین باشند.

مدافع سپاهان درباره پیروزی هفته نخست تیمش مقابل تیم قدرتمند فولاد نیز تصریح کرد: خوشحالیم که در آن بازی به پیروزی رسیدیم و فقط حیف که تماشاگران‌مان در ورزشگاه حضور نداشتند. هر دو تیم خوب بازی کردند. سپاهان از نظرهماهنگی بد نبود اما جا دارد بهتر شویم. ضعف‌هایی را در خودمان احساس کردیم که قابل برطرف شدن است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها