کد خبر: ۱۵۳۲۳۹
زمان انتشار: ۰۱:۰۹     ۰۹ مرداد ۱۳۹۲
یک نماینده مجلس:
در زمان احمدی نژاد بود که تعداد مسکن از تعداد خانوارها بیشتر شد و این به جهت اقدام مثبت دولت در مسکن مهر بود.
حبیب برومند داشقاپو عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی و نماینده پارس آباد و بیله سوار در خصوص نقاط مثبت دولت احمدی نژاد که ضروری است دولت روحانی نیز ادامه دهد عنوان کرد: هیچ دولتی نمی تواند ایده آل باشد. دولت احمدی نژاد هم همچنین ایده آل نبود اما یک سری خدمات بزرگی انجام داد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی، احیا ارزش های انقلابی را دستاورد دولت احمدی نژاد ذکر کرد و افزود: احیاء اصول انقلاب از خدمات دولت بود. او قاطعانه با استکبار مبارزه کرد و هرگز سلطه بیگانه را نپذیرفت و گردن نگذاشت.

وی با اشاره به مقاومت احمدی نژاد در مقابل دستورهای قدرت های بزرگ گفت: نهادینه شدن این گفتمان که میتوان مقابل قدرت های بزرگ ایستاد و آنها هم فهمیدند ما حرف زور نخواهیم پذیرفت از اقدامت مثبت دولت بود.

نماینده پارس آباد و بیله سوار، خدمات دولت به محرومین را اینگونه برشمرد: احمدی نژاد فقرا را شریک بودجه ملی کرد، فقرایی که از بودجه عمومی کشور تاکنون هیچ سودی نکرده بودند. خدمت رسانی به نقاط فقرنشین و محروم کشور از اقدامات مثبت دیگر دولت بود.

وی در گفتگو با برنا افزود: فعالیت های دولت در زمینه ورزشی هم با ارزش بود و همچنین در زمان ایشان بود که تعداد مسکن از تعداد خانوارها بیشتر شد و این به جهت اقدام مثبت دولت در مسکن مهر بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها