کد خبر: ۱۵۳۰۳۵
زمان انتشار: ۲۱:۴۶     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: «بين دو نيمه اتفاقي افتاد که تشويق قلعه‌نوعي تبديل به توهين شد.»
هافبک ملي‌پوش استقلال در حالي که تلاش بسياري کرد که به عنوان مدافع در ترکيب آبي‌پوشان قرار بگيرد اما قلعه‌نویي باز هم از او در خط هافبک سود برد تا يکي از بازيکنان تاثيرگذار استقلال در ديدار مقابل گسترش باشد. با خسرو حيدري در مورد ديدار روز پنجشنبه آبي‌پوشان صحبت کرديم که در زير پيش‌روي شماست؛

 

* دوباره به عنوان هافبک بازي کردي؟

- چه اشکالي دارد؟ هر جا قلعه‌نویی بگويد بازي مي‌کنم. مهم اين است که براي استقلال مهره تاثيرگذاري باشم.

 

*‌ مثل اينکه خودت دوست داشتي بيشتر مدافع باشي؟

- بله ولي مهم نظر سرمربي است و من هم به عنوان بازيکن استقلال دستورات را اجرا مي‌کنم.

 

* قرار است با کي‌روش در مورد مدافع شدنت در تيم‌ملي حرف بزني؟

- مگر بازيکن مي‌تواند براي سرمربي تعيين تکليف کند؟!‌ من نه با نظرات قلعه‌نویي مخالفم و نه مشکلي با تاکتيک‌هاي کي‌روش دارم و اين حرف و حديث‌هايي که براي من ساخته شده به هيچ عنوان صحت ندارد.

 

*‌ حالا که حمودي در استقلال نيست مشکلي در جناح راست نداري؟

- من با حمودي بسيار هماهنگ بودم و زوج خوبي را تشکيل داده بوديم ولي حالا که او رفته سعي مي‌کنم با منتظري هم اين هماهنگي را داشته باشم.

 

* بسياري مي‌گويند حالا که جباري به سپاهان رفته حملات استقلال از طريق تو طراحي مي‌شود؟

- جباري بازيکن توانمندي بود که هرگاه توپ به او مي‌رسيد بوي گل به مشام مي‌رسيد. اما من حالا مي‌خواهم کاري کنم تا هرگاه نفوذ مي‌کنم هواداران نيم خيز شوند و منتظر گلزني استقلال باشند.

 

* وقتي استقلال مهاجم سرزني ندارد چطور اين امر ممکن خواهد شد؟

- ازکجا مي‌دانيد مهاجم سرزن نداريم؟ مگر برهاني تا حالا کم با سر گل زده يا قاضي روي هوا بدکارکرده است؟ البته ما مجيدي را هم داريم که هم روي هوا و هم روي زمين خوب کار مي کند و مدافعان حريف حسابي از او مي‌ترسند.

 

* ‌بازي با گسترش فولاد چطور بود؟

- بازي سختي را پشت سر گذاشتيم. از اول هم مي‌دانستيم که گسترش فولاد تيم قدرتمندي است. آنها بسيار انگيزه داشتند و ما را حسابي اذيت کردند اما خدا را شکر سه امتياز براي ما شد.

 

* مثل اينکه در ديدار مقابل گسترش فولاد عده‌اي عليه قلعه‌نویي شعار دادند؟

- در ابتداي بازي قلعه‌نویي تشويق مي‌شد ولي نمي‌دانم بين دو نيمه چه اتفاقي افتاد که اين تشويق‌ها جاي خود را به توهين داد. براي مردم تبريز که در مهمان نوازي شهره هستند اين رفتار زياد جالب نيست و نبايد به قلعه‌نویی که زحمات زيادي براي آنها کشيده توهين مي‌شد.

 

* با اين شرايط استقلال شايسته قهرماني است؟

- هنوز يک بازي از ليگ گذشته و شما در مورد قهرماني حرف مي‌زنيد؟ فعلا اولويت ما قهرماني در آسيا است و پس از آن با قدرت براي دفاع از قهرماني ليگ تلاش مي‌کنيم.

روزنامه نود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها