کد خبر: ۱۵۳۰۳۳
زمان انتشار: ۲۱:۴۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
بازیکن فصل گذشته پرسپولیس گفت: «دقیقه 68 بازی با الهلال درست وسط بازی‌های آسیایی، رویانیان به من پیامک زد که بالاخره چه کار می‌کنی و عجله کن. از بس روی مخ من راه رفتند، برایم چاره‌ای باقی نماند.»
عادل کلاه کج امسال به زادگاهش در جنوب رفته و با جنوبی‌های دیگر در استقلال خوزستان تیم خوبی تشکیل داده‌اند. آنها در اولین بازی هم موفق شدند ذوب‌آهن را شکست دهند. کلاه‌کج که فصل گذشته در تیم سپاهان بازی می‌کرد بعد از گذشت نیم فصل اول رقابت‌ها به تیم پرسپولیس آمد تا عصای دست گل‌‌محمدی باشد ولی در اکثر بازی‌ها روی نیمکت بود و در بازی‌هایی هم که به میدان رفت مورد انتقاد هواداران پرسپولیس قرار گرفت.

 

کلاه کج اما امسال به خوزستان رفته و با دیگر جنوبی‌های با سابقه لیگ برتر در استقلال صنعتی خوزستان همبازی شده است. آنها در اولین بازی لیگ موفق شدند تیم ذوب‌‌آهن را ۲ بر صفر شکست دهند که یکی از گل‌ها را هم عادل کلاه‌کج برای این تیم به ثمر رساند. گفتگو با کلاه‌کج درباره شرایط استقلال خوزستان، چگونگی پیوستن به پرسپولیس در فصل گذشته و… را بخوانید.

 

* اوضاع در جنوب کشور چگونه است؟

- اوضاع عالی است و در خوزستان فکرم آزاد است. اینجا همه چیز خوب است.

 

* مخصوصا وقتی تیمت در اولین بازی لیگ هم به پیروزی می رسد.

- البته همین طور است. در بازی اول با ذوب آهنی بازی کردیم که در شرایط مسابقه قرار داشت و از مربی باهوشی هم برخوردار است. خدا را شکر می‌کنم که شرمنده هواداران نشدیم.

 

* در بازی اولت که گل هم زدی.

- دیگر شانس با من یاری کرد و زحمات بچه‌ها بود و این گل را به هواداران مان که با زبان روزه و تو این گرما از ما حمایت کردند تقدیم می‌کنم.

 

* از تیم شما به خاطر سن بالای بازیکنان انتقاد می‌کنند و می‌گویند عبدالله ویسی مدرسه پیرمردها راه انداخته.

- خدا را شکر که بازی را بردیم و جواب آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند دادیم. میانگین سنی ما ۲۶ سال است و ما فقط سه بازیکن بالای ۳۰ سال داریم و این حرفها همه باد هواست.

 

* از پرسپولیس برای تمدید قرارداد پیشنهادی نداشتی؟

- رویانیان به من گفت تا روز آخر نقل و انتقلات صبر کنم و من چون ممکن بود تا روز آخر صبر کنم و بدون تیم بمانم، از این تیم رفتم.

 

* علی دایی به تو اعتقادی نداشت؟

- بحث اعتقاد نبود بلکه اشخاصی در پرسپولیس بودند و یک سری صحبت‌هایی کردند که من نمی‌خواهم آن را بیان کنم چون اگر بخواهم دهانم را باز کنم برای خانواده‌شان بد می‌شود. آنها نظر دایی را برگرداندند.

 

* منظورت از آنها چه کسانی است؟

- دوست ندارم اسمی از آنها ببرم. فصل گذشته من از گل محمدی انتظار بیشتری داشتم که هوای من را داشته باشد ولی یکسری افراد مدام در گوش او از من بد می‌گفتند.

 

* ما که نفهمیدیم منظور تو چه کسانی هستند. اصلا تو چرا فصل گذشته سپاهان را وسط فصل رها کردی و به پرسپولیس آمدی؟

- از بس که پیغام و پسغام برایم فرستادند و من را هوایی کردند. دقیقه ۶۸ بازی با الهلال درست وسط بازی‌های آسیای رویانیان به من پیامک زد که بالاخره چه کار می‌کنی و عجله کن. از بس روی مخ من راه رفتند، برایم چاره‌ای باقی نماند.

 

* حتما رقم پیشنهادی پرسپولیس هم خیلی بالا بود که تو را هوایی کرد؟

- نه رقم عجیب و غریبی نبود. در پرسپولیس پارسال بازیکنی ۷۰۰-۸۰۰ میلیون گرفته بود که یک بغل پای ساده هم نمی‌توانست بزند.

 

* قبول کن آمدنت به پرسپولیس اشتباه بود و هواداران نظر مثبتی روی تو نداشتند و تو با اینکه در دربی هم به نظر من بد کار نکردی ولی مورد غضب هواداران قرار گرفتی.

- من در هر بازی با شرایط بدی به زمین می‌رفتم و اصلا تمرکز نداشتم. به من پولم را نمی‌دادند، قرار بود برایم خانه و ماشین بگیرند که هیچکدام انجام نشد. در همین دربی که می‌گویی بعد از بازی من با کتف در رفته یک هفته خانه نشین شدم و هیچکس حتی یک زنگ هم به من نزد.

 

* هنوز از پرسپولیس طلبکاری.

- بله ۲۰، ۳۰ درصد از پولم مانده که رویانیان گفته آن را به من پرداخت می‌کند.

بانک ورزش

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها