کد خبر: ۱۵۲۹۷۵
زمان انتشار: ۱۶:۲۷     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
دعواي فتح‌اله‌زاده و فرزاد حاتمي وارد فاز جديدي شده است.
به گزارش 598 به نقل از 90،دعواي فتح‌اله‌زاده و فرزاد حاتمي وارد فاز جديدي شده است. در حالي که مهاجم فصل گذشته استقلال هنوز قراردادش را با فولادخوزستان ثبت نکرده فتح‌اله‌زاده در مصاحبه‌اي از خجالت اين بازيکن درآمد و گفت مگر حاتمي نمي گويد از من دست خط دارد؟ خب با همان دست خط برود رضايت نامه‌اش را بگيرد.
مديرعامل آبي‌پوشان از اينکه حاتمي عليه او مصاحبه کرده، بسيار ناراحت شده و به همين دليل با بازيکن سابق تيمش لج کرده است. به همين دليل او رضايت نامه حاتمي را تاکنون صادر نکرده تا اين بازيکن نتواند مقابل سپاهان به ميدان برود. اما فرزاد حاتمي طي تماسي تلفني از دوست صميمي‌اش يعني حنيف‌ عمران‌زاده خواست تا براي دريافت رضايت نامه‌ او پادرمياني کند. از آن جا که حنيف عمران‌زاده و مهدي رحمتي ارتباط بسيار خوبي با فتح‌اله‌زاده دارند صبح ديروز با مديرعامل تيمشان تماس گرفتند تا او را براي حل مشکل حاتمي راضي کنند. حنيف وقتي متوجه مشکلات دوستش شد از مهدي رحمتي خواست او نيز با حاجي صحبت کند.
تا هر چه زودتر مشکل رضايت‌نامه اين بازيکن را حل و فصل کنند. عمران‌زاده مي‌گويد حاتمي بازيکن خوب و يک مهاجم ششدانگ است به همين دليل نبايد کاري کرد تا او دور از ميادين باشد و اين موضوع باعث نابودي فوتبالش شود. رحمتي هم به حاتمي قول مساعد داد تا ظرف يکي دو روز آينده به ديدار فتح‌اله‌زاده برود و مشکل او را با استقلالي‌ها برطرف کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها