کد خبر: ۱۵۲۹۷۴
زمان انتشار: ۱۶:۲۶     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
با وجود اينکه علي فتح‌اله‌زاده اعتقاد دارد که قرارداد آندرانيک تيموريان با استقلال قطعي است و اين بازيکن بطور حتم اين فصل آبي‌پوش خواهد بود اما همچنان شايعاتي پشت سر اين بازيکن به گوش مي‌رسد که حاکي از جدايي او از جمع آبي‌پوشان است.
به گزارش 598 به نقل از 90:با وجود اينکه علي فتح‌اله‌زاده اعتقاد دارد که قرارداد آندرانيک تيموريان با استقلال قطعي است و اين بازيکن بطور حتم اين فصل آبي‌پوش خواهد بود اما همچنان شايعاتي پشت سر اين بازيکن به گوش مي‌رسد که حاکي از جدايي او از جمع آبي‌پوشان است. نکته اي که باعث شده بيشتر به اين شايعات پرداخته شود، عدم ثبت قرارداد تيموريان در هيات فوتبال است با وجود اينکه چند روزي از قرارداد داخلي آندو با استقلال مي‌گذرد اما اين بازيکن هنوز به طور رسمي استقلالي نشده است. اين در حالي است که امير قلعه‌نوعي با توجه به حساسيت‌هاي ديدار مقابل سپاهان از پزشک تيم خواسته تا آندرانيک را هر طور شده به هفته دوم رقابتها برساند تا از او به عنوان مامور مهار جباري استفاده کند. اما مثل اينکه مشکل اصلي که سد راه بازي کردن آندو شده آسيب‌ديدگي او نيست بلکه عدم ثبت قرارداد تيموريان وضعيت اين بازيکن را مبهم کرده است.
آندو دليل ثبت نشدن قراردادش را به بررسي پيشنهادش از سوي تيم قطري مرتبط مي‌داند ولي شواهد امر حاکي از اين موضوع است که پيش کشيدن فرصت دو هفته‌اي به باشگاه قطري بهانه‌اي است که انتقادي به آندو براي دوري از ميدان نشود و اين بازيکن تا مبلغ پيش قسط قرارداد خود را دريافت نکند قراردادش را ثبت نخواهد کرد.
در اين خصوص گفته مي‌‌شود که آندو مي‌توانست قراردادش را ثبت کند و چند هفته‌اي براي استقلال بازي کند و اگر قطري‌ها با پيشنهاد او موافقت کردند به صورت توافقي قراردادش را فسخ و راهي تيم جديدش شود ولي دليل اينکه تاکنون راهي هيات فوتبال نشده به نقد نشدن چک پيش قسط قراردادش مربوط مي‌شود. موضوعي که فتح‌اله‌زاده در تلاش است هر طور شده تا قبل از ديدار مقابل سپاهان آن را حل کند تا تيموريان پس از ثبت قراردادش بتواند در ديدار مقابل سپاهان به ميدان برود.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها