کد خبر: ۱۵۲۹۶۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۶     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
در حالي که انتظار مي‌رفت هادي نوروزي بازوبند کاپيتاني پرسپوليس را ببندد در ديدار مقابل تراکتورسازي محمد نوري کاپيتان سرخپوشان شد.
به گزارش 598 به نقل از 90،در حالي که انتظار مي‌رفت هادي نوروزي بازوبند کاپيتاني پرسپوليس را ببندد در ديدار مقابل تراکتورسازي محمد نوري کاپيتان سرخپوشان شد. نوروزي در اين بازي نفوذهاي زيادي داشت و سعي مي‌کرد بازيکنان ديگر را در موقعيت گلزني قرار دهد. اين بازيکن حتي باعث 10 نفره شدن تراکتور شد و در مجموع عملکرد بدي نداشت. نوروزي بعد از اين بازي مصاحبه‌اي با 90 داشت که مي‌خوانيد:
90: از بازي با تراکتور بگو؟
بازي با تراکتور که تمام شد و ما به فکر بازي بعدي هستيم!
90: به بازي بعد هم مي‌رسيم، اول درخصوص برد پرسپوليس مقابل تراکتور صحبت کن؟
بازي با تراکتور سخت بود. هم بازي اول‌مان بود و هم اينکه تراکتور تيم خوبي بود. تراکتور بازيکنان قوي داشت و در 90 دقيقه هم ما سوار بازي بوديم و بهترين موقعيت‌ها را داشتيم.
90: اما تراکتوري‌ها گفتند پرسپوليس با داوري برده؟
نمي‌دانم چرا اين حرف را زدند. اگر منظورشان پنالتي بوده که هم مي‌توانست پنالتي باشد و هم نباشد! اما اين توپ که گل نشد. آنها در کل بازي يک موقعيت هم نداشتند و حق پرسپوليس برد بود.
90: پس اعتراض آنها را به حق نمي‌داني؟
نه، هميشه بعد از باخت اين حرف‌ها زده مي‌شود تا تيم‌هاي بازنده خودشان را توجيه کنند. آنها سر هر صحنه اعتراض مي‌کردند حتي وقتي بازيکن‌شان اخراج شد هم اعتراض مي‌کردند.
90: پرسپوليس هم هنوز به آمادگي کامل نرسيده بود؟
اين مسئله طبيعي بود و چون بازيکنان جديد به تيم اضافه شدند و دوره بدنسازي هم تازه تمام شده بود. حتي تراکتوري‌ها هم سنگين بازي مي‌کردند. از بازي‌هاي بعدي بهتر مي‌شويم و هماهنگي‌مان بيشتر مي‌شود.
90: از خودت راضي بودي؟
تقريبا از خودم راضي بودم و فکر کنم عملکرد بدي نداشتم. اما درنهايت نظر کادرفني مهم است.
90: همانطور که گفته بودي، هواداران هم علي کريمي را تشويق کردند؟
کريمي براي پرسپوليس زياد زحمت کشيده و بازيکن بزرگي است. هواداران هم قدر او را مي‌دانند و بايد هم تشويق مي‌شد. همين انتظار را از هواداران پرسپوليس داشتيم.
90: وقتي محمد نوري بازوبند را بست، ناراحت نشدي؟
نه، چرا ناراحت شوم؟ از روز اول هم گفتم که هر کسي بازوبند را ببندد، مشکلي ندارم. نمي‌خواهم براي پرسپوليس حاشيه درست کنم. هر بازيکني کاپيتان باشد پشت سرش به زمين مي‌روم. بازوبند در پرسپوليس مشکل ساز نمي‌شود. مطمئن باشيد!
90: خودت دوست نداشتي جلو بازي کني؟
دايي تشخيص داد من پشت سر مهاجم بازي کنم و من هم در جناح راست سعي مي‌کردم سيدصالحي را تغذيه کنم. بيشتر موقعيت‌سازي کردم. مي‌خواهم براي پرسپوليس سنگ تمام بگذارم تا کي‌روش من را به تيم‌ملي دعوت کند.
90: هماهنگي لازم را با سيدصالحي داشتي؟
سيد بازيکن زحمت‌کشي است و دوندگي بالايي دارد. سيدصالحي محوطه جريمه را خوب مي‌شناسد و کاملا با هم «مچ» شديم. خيلي خوشحالم که او تک گل ما را زد.
90: درست است که در تمرينات بازيکنان پرسپوليس گفتند، کريمي به دهنوي فحش داده؟
من نديدم و اصلا چنين چيزي امکان ندارد. بازيکنان هم اين حرف را نزدند. من ارادت خاصي به علي کريمي دارم و مي‌گويم که او هيچ حرف بدي نزد. در فوتبال هم اين درگيري‌ها پيش مي‌آيد.
90: بازي بعدي با ذوب‌آهن را چطور مي‌بيني؟
ذوب‌آهن بازي قبلي‌اش را باخته و حالا با انگيزه بالايي در زمين خودش مقابل ما بازي مي‌کند. اما ما نمي‌خواهيم امتياز از دست بدهيم و براي برد به اصفهان مي‌رويم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها