کد خبر: ۱۵۲۹۶۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
به گزارش 598 به نقل از 90 : فرزاد حاتمي در مورد دلايل غيبتش در اولين هفته ليگ برتر مي‌گويد: من با علي فتح‌اله‌زاده توافق‌نامه‌اي را امضا کرده بودم که اگر براي فصل جديد از لحاظ مالي با هم به توافق نرسيم خود‌به‌خود بازيکن آزاد شوم. حتي مدير برنامه‌هايم چند بار به دفتر باشگاه رفت تا با فتح‌اله‌زاده مذاکره کند ولي او را دست به سر کردند و مشخص بود که تمايلي براي تمديد قرارداد ندارند.

مهاجم فولاد ادامه مي‌دهد: وقتي اين شرايط به وجود آمد طبيعي بود که بازيکن آزاد باشم به همين دليل با باشگاه فولاد خوزستان قرارداد امضا کردم ولي اين باشگاه براي صدور کارت من کمي دير اقدام کرد.
وي همچنين مي‌گويد: چون يک طرف قضيه باشگاه استقلال بود، صدور کارت بازي من نياز به زمان داشت به همين دليل اين موضوع روز چهارشنبه به کميته انضباطي کشيده شد. اين کميته از باشگاه استقلال خواسته که مدارک خود را ارائه کند ولي مطمئنا حکم به سود من اعلام خواهد شد. من دست‌خط آقاي فتح‌اله‌زاده را در اختيار دارم که با خط خودش نوشته که من بازيکن آزاد هستم و مطمئنا آن را منتشر خواهم کرد. اين دست‌خط، مهر و امضا هم دارد ولي براي من عجيب است که او دست‌خط خودش را هم قبول ندارد و رضايت‌نامه‌ام صادر نشده است.

حاتمي با ابراز ناراحتي از اتفاقات اخير مي‌گويد: زماني که از استقلال جدا شدم گفتم دوست ندارم حرفي بزنم که حاشيه درست شود ولي چرا رضايت‌نامه‌ مرا صادر نکردند و چرا فتح‌اله‌زاده دست‌خط خودش را هم قبول ندارد؟! متاسفانه استقلالي‌ها تا به الان به تعهدات خود در مورد من عمل نکرده‌اند و حالا هم اين‌طور کارشکني مي‌کنند، رفتارهاي زشت آنها تا چه زماني بايد ادامه داشته باشد؟ مگر من چه کار کردم که اينگونه برخورد مي‌کنند؟
وي که هنوز مبلغ قراردادش را از اين باشگاه دريافت نکرده است ادامه مي‌دهد: من بالاي ??? ميليون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم و مطمئنا براي گرفتن طلبم از اين باشگاه شکايت خواهم کرد. واقعا نمي‌دانم چگونه چنين رفتارهايي در مورد من انجام مي‌شود و از اين اتفاقات خيلي ناراحتم.

بارها گفته‌ام که فتح‌اله‌زاده را دوست دارم ولي اين کارهاي او واقعا زشت است. فکر مي‌کنم يکي از مشکلات اساسي فتح‌اله‌زاده چند نفر از اطرافيان او هستند که در کنارش حضور دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها