کد خبر: ۱۵۲۸۵۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
حجت‌الاسلام ابراهیمی:
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بنده از آن جمله نمایندگانی بودم که نامه ارسالی به قوه قضاییه برای محاکمه فتنه‌گران را امضا کردم و معتقد هستم فتنه‌گران باید محاکمه شوند.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان اشاره کرد و اظهار داشت:‌ کاری که فتنه‌گران در سال 88 انجام دادند یک عمل بسیار سنگین بود. معتقدم همین که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنان اجازه ادامه حیات داده خدمت بزرگی به آنان بوده است.

وی افزود: فتنه‌‌گران دست به ساختارشکنی و خونریزی زدند و به مقدسات توهین کردند و اگر نجابت و عقلانیت خرد جمعی و رهنمودهای مقام عظمای ولایت نبود وضعیتی بهتر از مصر نداشتیم.

عضو جامعه روحانیت مبارز با تاکید بر اینکه فتنه‌گران در سال 88 می‌خواستند کار نظام را یکسره کنند، گفت: اینکه امروز فتنه گران بخواهند به عرصه قدرت بازگردند نه مورد پذیرش مردم است و نه خداوند یکتا. چرا که جامعه جنایات آنان را فراموش نمی‌کند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه فتنه‌گران سال 88 باید محاکمه شوند، خاطرنشان کرد: بنده از آن جمله نمایندگانی بودم که نامه ارسالی به قوه قضاییه برای محاکمه فتنه‌گران را امضا کردم و معتقد هستم فتنه‌گران باید محاکمه شوند. چرا که این اتهامات جلوی مانور بین‌المللی ما را گرفت و از صلابت ما کم کرد.

وی در پایان تاکید کرد: فتنه‌گران امروز خودشان نیز اعتراف می‌کنند در سال 88 تقلب نشده است بنابراین کسانی که چنین دروغی به جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کرده‌اند قطعاً باید محاکمه شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها