کد خبر: ۱۵۲۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۵     ۱۴ تير ۱۳۹۰

وزیر تعاون نیاز به پیگری مصوبات سفرهای قبلی هیئت دولت به استان ها را دلیل اصلی برای ادامه سفرهای استانی اعلام کرد.

محمد عباسی در گفتگو با مهر درباره دلایل دولتمردان بر تداوم سفرهای استانی گفت: سفرهای استانی انصافا دستاورهای بزرگی را دارد زیرا تصمیم سازان کشور در موقعیت قرار گرفته و تصمیم می گیرند.

وی به نتایج سفرهای دولت به شهرستان ها اشاره کرد و گفت: از جمله اثراتی که سفرهای استانی در بخش تعاون داشته این است که باور مردم نسبت به رفع مشکلات و نیازهایشان واقعا تقویت می شود.

وزیر تعاون افزود: بعد از هر سفر دولت به شهرستان ها شاهد افزایش تشکیل تعاونی ها و به همان نسبت افزایش امید در مردم برای حل مشکلات اقتصادی و اجتماعی هستیم و در عین حال بسیاری از مسائل و مشکلاتی که سالیان گذشته غیر قابل حل باقی مانده بود برطرف پس از برگزاری این سفرها برطرف می شود.

وی یکی دیگر از ثمرات سفرهای استانی دولت به شهرستان ها را تخصیص اعتبار برای حمایت از تعاونی ها اعلام کرد و گفت: برای نخستین بار در دور سوم سفرهای استانی استفاده از ماده ۲۹ سیاستهای کلی اصل ۴۴ را داشتیم که موجب شد در همه سفرهای استانی مبالغ قابل توجهی برای حمایت از تعاونی ها تصویب شود.

عباسی درباره چرایی ادامه سفرهای استانی نیز گفت: سفرها باید ادامه پیدا کند چون همه آنچه تاکنون به تصویب رسیده است نیاز به پیگیری دارد.

وی با تاکید بر این که تسلسل پیگیری ها واقعا مفید است گفت: دولت در دور سوم سفرها فهمید که بعضی از موارد باید مصوبه جدیدی داشته باشد و برخی دیگر باید پیگیری شود.

وزیر تعاون ادامه داد : از تصویب برخی مصوبات سفر های استانی تا سفر بعدی دو سال میگذرد همین زمان موجب می شود که نقاط ضعف این مصوبات مورد بازنگری قرار گرفته و در سفرهای بعدی اصلاح شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها