کد خبر: ۱۵۲۷۵۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
دیدار اخیر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با شماری از پیشکسوتان ورزش با حواشی و نکاتی همراه شده است.
به گزارش 598 به نقل از مشرق، چهارشنبه هفته گذشته دیداری در دفتر آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی، رئیس تشخیص مصلحت نظام تحت عنوان ملاقات با پیشکسوتان ورزش هاشمی برگزار شد که رنگ و بویی از چنین دیداری نداشت. همین نیز موجب شده تا انتقاداتی به برگزاری چنین دیدارهایی صورت گیرد که چندی قبل نیز مشابه آن برای وی (جلسه ای با حضور برخی اشخاص فعال در فوتبال) صورت گرفت که با همین نکات همراه بود.



در این دیدار که تصاویری از آن نیز منتشر شده، به جز برخی افراد (سعید فائقی و امیر قلعه‌نویی)، سایرین ناشناس هستند. در حقیقت، این نشست در حالی برگزار شده که پیشکسوت یا ورزشکاری در آن حضور نداشته است. از طرفی، در تصاویر منتشرشده شخصی دیده می شود که چندی قبل از سوی نهادهای قانونی، با اتهاماتی مواجه شده و اکنون ممنوع الفعالیت است.



انتقاد اصلی از بانیان چنین مراسمی است که شان مقام نظام جمهوری اسلامی را در این حد پایین می آورند که سرمربی یک تیم فوتبال و یکی مدیر سال‌های دور ورزش در کنار شماری از افراد ناشناس، در رأس یک گروه حضور یابند. به نظر می‌رسد باید در این زمینه دقت شود چرا که وقوع دو رویداد (یک بار با فوتبالی‌ها و یک بار با ورزشی‌ها) در فاصله زمانی اندکی را نمی‌توان به سادگی تعبیر کرد. به طور طبیعی، شخص آیت‌الله هاشمی در جریان حضور میهمانان نیست و اطرافیان باید توجه داشته باشند تا مبادا چنین برنامه‌هایی موجب سوء استفاده شود. اکنون باید پرسیده شود که هدف از برگزاری چنین مراسمی چه بوده و قرار بوده چه هدفی را پیگیری کند؟ چرا باید شأن یک مقام ویژه نظام در این حد کاسته شود که نشستی محدود با افرادی داشته باشد که درباره آنها ابهاماتی وجود دارد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها