کد خبر: ۱۵۲۷۱۶
زمان انتشار: ۰۲:۴۵     ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
صبح روز 31تیرماه اهالی کوچه‌ای در خیابان آیت‌اللـه مدنی تهران با بشکه‌ای که داخل یک فرغون در وسط کوچه افتاده بود روبه‌رو شدند و هنگامی که می‌خواستند آن را از وسط کوچه بردارند با جسد زن جوانی که داخل آن قرار داشت، روبه‌رو شدند.
با گزارش این قتل مرموز به کلانتری 106 نامجو، تیمی از ماموران وارد عمل شدند و با بررسی جسد زن ناشناس دریافتند وی با سیم برق خفه شده است.
در ادامه بازپرس شهریاری از شعبه اول دادسرای ناحیه 27 تهران با جریان قرار گرفتن از این ماجرا به کارآگاهان جنایی دستور داد ردیابی‌های ویژه خود را برای دستگیری عامل جنایت آغاز کنند.
تیم تحقیق نیز با انجام تجسس‌های میدانی و بررسی‌های گام به گام دریافتند که بشکه و فرغونی که جسد در آن کشف شده است در کار ساختمان‌سازی مورد استفاده قرار گرفته بود، بنابراین با بررسی‌های دیگر متوجه ساختمانی در ‌آن کوچه شدند که صاحبش در حال بازسازی آن بود.
بدین ترتیب تحقیقات روی این مرد که به صورت مجردی در آن ساختمان زندگی می‌کرد متمرکز شد و نتایج بررسی‌های نیز حاکی از آن بود که بشکه و فرغون متعلق به آن ساختمان است.مرد مرموز در بازجویی‌ها ادعای بی‌گناهی کرد و گفت فرغون و بشکه از خانه‌اش سرقت شده است ولی سرنخ‌هایی همچون خراشیدگی روی دست وی و وجود سیم برقی که قسمتی از آن دور گردن جسد کشف شده بود نشان می‌داد قاتل همان صاحبخانه است.
بنابراین گزارش با توجه به پیدا شدن چندین سرنخ دیگر و وجود مدارک و شواهد کافی در این زمینه، مرد مرموز همچنان اصرار بر بی‌گناهی دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها