کد خبر: ۱۵۲۶۵۶
زمان انتشار: ۱۷:۰۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
در حال حاضر در حال تنظیم شکوائیه ای از رسول خطیبی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب تهران هستیم
به گزارش 598 به نقل از سایت گل- رسول خطیبی وقتی پس از شکست شاگردانش مقابل استقلال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پشت تریبون نشست و سیل اتهاماتش را به سرپرست استقلال نسبت داد ،  نمی دانست حرف هایش اینقدر در میان اهالی فوتبال سر و صدا به پاکند .
صحبت هایی که بلافاصله واکنش مسئولان باشگاه استقلال و معاونت حقوقی آن را در پی داشت . بزرگی ، معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره سخنان سرمربی گسترش فولاد در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی این تیم مقابل استقلال گفت : در حال حاضر در حال تنظیم شکوائیه ای از رسول خطیبی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و همچنین دادسرای عمومی و انقلاب تهران هستیم و صحبت های وی را درباره سرپرست تیم و همچنین باشگاه استقلال تا آخر پیگیری خواهیم کرد .
وی افزود : خطیبی در این سخنانش مسائلی را به جایگاه باشگاه استقلال و میرشاد ماجدی نسبت داده که بلاشک نیاز به اثبات با ادله محکم و محکمه پسند دارد و مانیز در حال پیگیری این مسائل هستیم . مطرح شدن چنین مسائلی از بدو آغاز لیگ نمی تواند شایسته باشد و ما از همین ابتدای کار با هرگونه تهمت ، افترا و نسبت غلطی به مجموعه استقلال و نفراتش به شدت برخورد خواهیم کرد.
معاون حقوقی استقلال همچنین درباره وضعیت شکایت اخیرباشگاه استقلال از مجتبی جباری نیز ادامه داد : در جریان ماجرای باشگاه استقلال با جباری در واقع جایگاه مدیرعامل در مجموعه بزرگ استقلال زیر سوال رفت و ما در تلاش هستیم از این جایگاه در مقابل صحبت های جباری از طرق مجاری حقوقی دفاع محکمی داشته باشیم بزرگی افزود :این موضوع به خواست شخص دکتر فتح الله زاده در مراجع قضائی مطرح شد چرا که جبرای در صحبت هایش تلویحا ایسان را به اتهام " اختلاس " متهم کرده است و ما هم تا خود شخص مدیر عامل از این شکایت صرفنظرنکند ، آن را تا آخرین مرحله پیگیری خواهیم کرد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها