کد خبر: ۱۵۲۶۵۰
زمان انتشار: ۱۶:۵۱     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی گسترش فولاد تبریز گفت: تمام مسایل فنی تیم بر عهده من است، اما برادرم در کنفرانس خبری حاضر می‌شود.

به گزارش 598،رسول خطیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اتفاقات اخیر بین باشگاه استقلال و گسترش فولاد گفت: نه جنگ رسانه‌ای داریم و نه با کسی دعوا می کنیم. صحبت‌هایم در برنامه 90 روز سه شنبه پخش می‌شود می‌بینید که آنجا گفتم سرپرست تیم ملی جوانان و اسمی از کسی نیاوردم، اکنون شرایط خوبی داریم و برای دیدار مقابل تراکتورسازی تمرین می‌کنیم.

وی در مورد اینکه نمی‌تواند روی نیمکت به عنوان مربی بنشیند، عنوان کرد: دیروز نامه‌ای به باشگاه آمد که در آن اعلام شد بازیکن هستم و به همین دلیل نمی‌توانم به کنفرانس‌ها بروم و در کنار خط برای هدایت کردن تیم حاضر شوم. ما به همین خاطر نام حسین خطیبی برادرم را که دستیارم نیز هست معرفی کردم تا در جلسات کنفرانس مطبوعاتی حاضر شود.

خطبیی افزود: طبق قانون مربیان باید مدرک A آسیا داشته باشند، البته تمامی مسائل فنی تیم بر عهده من است و فقط در کنفرانس و کنار خط حاضر نمی‌شوم. ارنج تیم و تمرینات را با مشورت سایر همکارانم انجام می‌دهم اما نظر نهایی بر عهده من است. به عنوان بازیکن معرفی شدم و بر اساس آیین نامه فیفا سرمربی نمی‌تواند بازیکن هم باشد.

سرمربی گسترش فولاد در مورد اینکه آیا این اتفاق ربطی به حواشی اخیر دارد، اظهار داشت: اگر ربط هم داشته باشد به دلیل اینکه قانون است از آن پیروی کنم. تیم را از لحاظ روحی و روانی آماده کردیم و به سمت جلو حرکت می‌کنیم، از لحاظ فنی نیز نشان دادیم شرایط خوبی داریم و این موضوع را مقابل استقلال نشان دادیم، فقط از لحاظ اعتماد به نفس و تجربه بازیکنان ما نیاز به وقت دارند که این مسئله کم کم درست می‌شود.

خطیبی در مورد اینکه فتح الله زاده و ماجدی اعلام کرده اند که جو گیر شده است گفت: به هیچ کس بی احترامی نکردم و فقط حقیقت را گفتم. بازیکن ما چرا وقتی که بازی دارد به او اصرار می‌شود که به اردوی تیم ملی برود، تیم ملی شنبه می‌خواست سفر کند، یک هفته به بازیکن ما برای حضور در اردو اصرار شد اما روز بازی و فردای ان اعلام می‌کنند. مشکل گذرنامه دارد، چرا یک هفته قبل دائم تماس می‌گیرند و سپس مشخص می‌شود روادیدش آماده نیست. چرا این موضوع پس از انجام بازی اعلام می‌شود، چه کسی باید این مسئله را بررسی کند.

وی تاکید کرد: از علیپور و فدراسیون می‌خواهم این موضوع را پیگیری کنم. چطور می‌شود یک هفته اعلام می‌کند بازیکن بیاید اما پس از ان می‌گوید روادید ندارد.  

نه توهینی کردیم و نه از کسی اسم آوردیم، گفتیم باید این مسئله قانونی انجام شود نه این سرپرست تیم ملی جوانان دائم با من و بازیکن تماس بگیرد.

ماجدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان باید این موضوع را قانونی مدیریت می‌کرد، باید نامه می‌نوشتم سپس نبی آن را امضا می‌کرد و به باشگاه می‌فرستادیم. باز هم می‌گویم اسمی از کسی نیاوردم.

وی تاکید کرد: ماجدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان باید می‌گفت اینقدر با بازیکن تماس نگیرند، چرا چنین اتفاقی رخ داد، بازیکن پس از بازی گریه می‌کرد و می‌گفت می‌خواستم مفید باشم و عملکرد خوبی داشته باشم اما تمرکزم را به خاطر این مسائل از دست دادم، من نه جو گیر شدم و نه مشکلی دارم، از لحاظ فنی نیز این باخت را قبول می‌کنم اما چرا باید این اتفاقات بیافتد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها