کد خبر: ۱۵۲۶۴۹
زمان انتشار: ۱۶:۲۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «حاضرم خودم به محل حادثه رخ داده برای کوهنوردان رشید ایرانی بروم تا ببینم آنجا چه می شود کرد و آیا می توان ردی از دوستان یافت یا نه.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علی فتح الله زاده درباره مفقود شدن سه کوهنورد ایرانی در برودپیک عنوان کرد: «اتفاقات فوتبالی مجال و فرصت این را به ما نمی دهد که درباره اینچنین مسائلی صحبت کنیم اما واقعیت این است که از روزی که این اتفاق افتاد من خیلی ناراحت شدم.می توانم بگویم در شوک بدی فرو رفتم و افسرده شدم.»


وی ادامه داد: «از مسئولان و دوستانی که در این زمینه دستی بر آتش دارند درخواست می کنم دست روی دست نگذارند و همه تلاش کنیم تا ردی از این عزیزان بگیریم. من هنوز نا امید نیستم. در کوهنوردی چنین اتفاقاتی می افتد اما بارها شده است که حادثه دیدگان به زندگی برگشته اند. باز هم می گویم خیلی امیدوارم.»


مدیرعامل استقلال درباره اینکه خواهر یکی از این سه کوهنورد مفقود شده گفته به او تسلیت نگویید و برادرش زنده است عنوان کرد: «من هم این طور فکر می کنم. از خدا می خواهم در این روزها و شب های عزیز این سه عزیز را به دامن خانواده هایشان بازگرداند. من هم هر کاری از دستم بربیاید انجام می دهم.»


فتح الله زاده که خود در سال های گذشته تجربه کوهنوری و فتح قله 5137 متری آرارات در کشور ترکیه را داشته است افزود: «هر کاری در این زمینه از دستم برمی آید را با جان و دل انجام می دهم. حتی حاضرم خودم به محل حادثه رخ داده برای کوهنوردان رشید ایرانی بروم تا ببینم آنجا چه می شود کرد و آیا می توان ردی از دوستان یافت یا نه. باز هم از همه مسئولان و تصمیم گیران درخواست می کنم که این مساله را جدی تر پیگیری کنند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها