کد خبر: ۱۵۲۶۳۷
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
در حالي که امير قلعه‌نوعي در ديدار مقابل گسترش فولاد به احمد جمشيديان بازي داد تا ثابت شود اين بازيکن مشکلي براي حضور در ترکيب استقلال ندارد، عدم حضور محمدمهدي نظري در ميدان حرف و حديث بسياري را در پي داشت.
در حالي که امير قلعه‌نوعي در ديدار مقابل گسترش فولاد به احمد جمشيديان بازي داد تا ثابت شود اين بازيکن مشکلي براي حضور در ترکيب استقلال ندارد، عدم حضور محمدمهدي نظري در ميدان حرف و حديث بسياري را در پي داشت. در مورد اين بازيکن گفتني اينکه به نظر مي‌‌رسد کارت بازي او هنوز صادر نشده و به همين دليل قلعه‌نوعي نتوانست از اين مهره تهاجمي خود در ميدان استفاده کند.
طي روزهاي گذشته عليپور بارها به اين موضوع اشاره داشت که پرونده دو بازيکن استقلال در ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي در حال بررسي است اما بازي کردن جمشيديان نشان مي‌دهد که تحقيقات در مورد او به جايي نرسيده ولي گفته مي‌شود طي چند وقت اخير اتفاقاتي رخ داده که مانع صدور کارت بازي براي محمدمهدي نظري شده است. شنيده‌هاي ما حاکي از اين است که اطلاعات جديدي که در اختيار عليپور قرار گرفته مربوط به فصل گذشته ديدار استقلال مقابل فجرسپاسي نيست، بلکه به اين فصل و جرياناتي پس از حضور اين مهاجم در جمع آبي‌پوشان است. به همين دليل در اولين بازي استقلال، محمدمهدي نظري غيبت مشکوکي داشت. نکته ديگر اينکه مسئولان و کادرفني آبي‌پوشان از مصدوميت اين بازيکن سخن مي‌گويند در حالي که نظري طي گفتگو با روزنامه 90 آسيب ديدگي خود را تکذيب کرد و مدعي شده بود که در صورت صلاحديد کادرفني مي‌تواند در ميدان حضور داشته باشد. از سوي ديگر در مورد نيکبخت هم بايد گفت که اين بازيکن با وجود حضور در ستاد رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي براي ديدار مقابل گسترش فولاد مشکلي نداشت و اگر ساموئل از بازي اخراج نمي‌شد قصد داشت به جاي قاضي وارد زمين شود اما اخراج هافبک ترينيدادوتوباگويي سبب شد قلعه‌نوعي قيد استفاده از نيکبخت را بزند تا قاضي در ميدان بماند و پاس گل را به مجيدي بدهد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها