کد خبر: ۱۵۲۶۳۰
زمان انتشار: ۱۵:۳۸     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال گسترش فولاد گفت: کم تجربگي‌مان برابر استقلال باعث شد تا نتوانيم نتيجه لازمه را بگيريم و به مرور زمان شرايط کلي تيم بهتر مي‌شود.

محسن فروزان بعد از يک سال سخت در تراکتورسازي، اين بار با پيراهن گسترش فولاد در ليگ برتر حضور دارد و مي خواهد از اين تيم راهي جام جهاني برزيل شود.

فروزان مي گويد گسترش تيم جواني است و کم تجربگي بازيکنان اين تيم باعث شد تا در نخستين بازي شان در ليگ برتر، مغلوب قهرمان فصل پيش شوند.

*ديدار با استقلال که منجر به شکست گسترش فولاد شد را چطور ديدي؟
هميشه بازي اول در هر تورنمنتي سخت است و رقابت با استقلال که فصل پيش قهرمان ليگ شده بود، دشواري آن را بيشتر کرد. با اين وجود بازي خوبي انجام داديم و توانستيم استقلال را تحت فشار بگذاريم. اکثر نفرات گسترش فولاد جوان هستند اما همين بازيکنان در انتهاي فصل تبديل به پديده ليگ خواهند شد. اگر بدشانسي نمي آورديم کسب امتياز از اين رقابت دور از دسترس نبود اما متاسفانه اين گونه نشد.

*در اين بازي با يک گل پيش بوديد اما دو گل دريافت کرديد. علت آن را در چه چيزي مي‌داني؟
فقط مي توانم بگويم کم تجربگي در اين بازي باعث شد تا نتوانيم نتيجه لازمه را بگيريم و به مرور زمان هرچه قدر بازي هاي بيشتري انجام بدهيم، شرايط کلي تيم بهتر مي شود.

*چند موقعيت تک‌به‌تک هم از برهاني گرفتي.
بعد از يک سال دوري از ميادين به علت نيمکت نشيني در تراکتورسازي، امسال انگيزه هاي زيادي دارم تا خيلي از چيزها را ثابت کنم. به نظرم بازي خوبي جلوي استقلال انجام دادم و در چند صحنه هم موقعيت هاي برهاني را گرفتم اما نتوانستيم امتيازي بگيريم و از اين بابت افسوس خورديم.

*درخصوص گل‌هاي دريافتي چه صحبتي داري؟
تيمي که نتيجه مي گيرد همه در آن سهيم هستند و بالعکس آن نيز صادق است. گل هايي که دريافت کرديم، همه در آن نقش داشتند و متاسفانه کاري هم از دست من ساخته نبود.

*مهدي رحمتي عنوان کرد گلي که خورد وزش باد در آن نقش داشت، تو به عنوان يک گلر چه نظري داري؟
درخصوص هم پستي خودم صحبت نمي کنم.

*اگر چنين صحنه‌اي براي تو اتفاق مي‌افتاد،همين حرف را مي زدي؟
در اين باره حرفي نزنم بهتر است!

 *بعد از پايان مسابقه رسول خطيبي صحبت‌هايي را عنوان کرد که حاشيه‌ساز شد و واکنش استقلالي‌ها را در پي داشت.
در جريان اين موضوع نيستم و فقط به عملکرد خودم در درون دروازه فکر مي کنم.

*اين هفته هم دربي تبريز را پيش رو داريد. در اين مورد چه صحبتي داري؟
دربي هميشه حساسيت هاي خودش را داشته و قول مي دهم بازي گسترش و تراکتورسازي از دربي تهران مهيج تر شود. تراکتور تيم بزرگي است و از آنجايي که هر دو تيم شکست در بازي اول شکست خوردند، به دنبال جبران هستند و همين عامل باعث زيباتر شدن دربي تبريز مي شود.

*از لحاظ تماشاگر هم طبيعتا با يکديگر قابل قياس نيستيد.
تراکتورسازي طرفداران بيشتري دارد و اين موضوع را نمي شود کتمان کرد. مردم خوب تبريز برايشان انجام فوتبال زيبا اهميت دارد و هرچه قدر تماشاگران بيشتر باشند، مسابقه اين هفته بهتر خواهد بود.

*در سال هاي اخير بيشتر تيم‌هايي که از ليگ يک آمدند، فصل بعدش سقوط کردند. فکر مي‌کني چه سرنوشتي در انتظار گسترش باشد؟
در ماندن گسترش در ليگ برتر که هيچ شک و ترديدي ندارم اما اين که در چه رتبه اي قرار مي گيريم منوط به کسب نتايج در بازي هاي پيش رو است.

* حضور در تيم‎ملي هم جزو برنامه‌هايت قرار دارد؟
صدرصد همين گونه است. تمام تلاشم را مي کنم تا نظر و اعتماد کارلوس کي روش را جلب کنم و به جام جهاني برزيل بروم.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها