کد خبر: ۱۵۲۶۲۹
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
هافبک - مهاجم پرسپوليس گفت، دايي ترجيح داد در بازي با تراکتورسازي نباشد ولي با گذشت زمان جا مي‌افتد و هرگاه سرمربي صلاح بداند سعي مي‌کند، مثمرثمر باشد.
به نقل از باشگاه پرسپوليس، اميد عاليشاه درباره عدم حضورش در ديدار پرسپوليس و تراکتورسازي گفت: ترجيح و نظر آقاي دايي در اين ديدار آن بود که بازي نکنم ولي آماده‌ام و هر وقت که ايشان صلاح بداند، تمام و کمال در خدمت تيم خواهم بود و سعي مي‌کنم، هرگاه بازي کردم، مثمرثمر باشم.

وي درباره اينکه فکر مي‌کند چه زماني در ترکيب قرار بگيرد، گفت: به اين فکر نمي‌کنم چون بستگي به اتفاقات و نظر سرمربي دارد. آن بخش که به من مربوط مي‌شود، آماده بودن از نظر فني، روحي و بدني است. از سوي ديگر وقتي تيم عوض مي‌کني، زماني طول مي‌کشد تا جا بيفتي و چند بازي بايد بگذرد.

بازيکن جوان پرسپوليس تصريح کرد: آنچه به من قوت قلب مي‌دهد، اين است که با انتخاب آقاي دايي آمدم و حتما ايشان از روي طرح و برنامه‌اي اين تصميم را گرفت. شايد اگر غير از اين بود به پرسپوليس نمي‌آمدم. البته پرسپوليس تيم بزرگي است که بسياري آرزوي بازي در آن را دارند ولي اگر نظر مثبت آقاي دايي نبود،شايد با توجه به جواني ريسک نمي‌کردم ولي حالا نسبت به آينده خودم و تيم مطمئن هستم.

عاليشاه درباره اولين بازي پرسپوليس افزود: بايد قدم اول را محکم برمي‌داشتيم. اين خيلي مهم بود تا هواداران خوش‌بين بشوند. خدا را شکر که برديم و اميدواريم در هفته‌هاي آينده همين‌طور که نتيجه مي‌گيريم، بازي به بازي بهتر عمل کنيم. قبل از اين هم گفته بودم که تلفيق مناسبي از جواني و تجربه داريم و واقعا احساس مي‌کنم سال خوبي داريم و مي‌توانيم دل هواداران را شاد کنيم.

وي در پايان افزود: اين را با تمام وجودم مي‌گويم که بدون تماشاگر فوتبال معني ندارد. فکر مي‌کردم در اين بازي ورزشگاه پر شود. حمايت آنها نباشد، پرسپوليس مفهوم خودش را از دست مي‌دهد. اميدوارم با برآورده کردن خواسته‌هاي آنها در بازي‌هاي بعدي به زودي شاهد پر شدن ورزشگاه آزادي در روز بازي‌هاي خودمان باشيم.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها