کد خبر: ۱۵۲۶۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۴     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
مسئولان باشگاه استقلال پس از اينکه تصميم گرفتند از مجتبي جباري به علت صحبت هاي خلاف واقع شکايت کنند و فتح‌اله‌زاده نيز به اين موضوع اشاره کرد که تا پايان پيگير شکايت از اين بازيکن خواهد بود، حالا با خبر شديم چند بازيکن ديگر و سابق استقلال نيز در نوبت شکايت از سومي مسئولان باشگاه قرار دارند.
به گزارش 598 به نقل از 90: مسئولان باشگاه استقلال پس از اينکه تصميم گرفتند از مجتبي جباري به علت صحبت هاي خلاف واقع شکايت کنند و فتح‌اله‌زاده نيز به اين موضوع اشاره کرد که تا پايان پيگير شکايت از اين بازيکن خواهد بود، حالا با خبر شديم چند بازيکن ديگر و سابق استقلال نيز در نوبت شکايت از سومي مسئولان باشگاه قرار دارند. به گفته يکي از معاونان، فتح‌اله‌زاده دستور داده که صحبت‌هاي بازيکناني که از تيم جدا شده‌اند تا مرحله آخر پيگيري شود و عليه آنها شکايتي تنظيم و در اختيار دادسرا قرار بگيرد. شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که فرزاد حاتمي نيز يکي از بازيکناني است که از او شکايت خواهد شد. اين بازيکن نيز پس از جدايي از استقلال صحبت‌هايي عليه فتح‌اله‌زاده انجام داده که البته مديرعامل آبي‌پوشان پاسخي به اظهارات او نداد ولي حالا گفته مي‌شود که معاونت حقوقي باشگاه به دنبال شکايت از چند بازيکن ديگر است که احتمالا نام حاتمي هم در فهرست نفراتي که از آنها شکايت مي‌شود قرار دارد.
البته معاون باشگاه مدعي شد که تا وقتي اين شکايت‌ها در اختيار دادسرا قرار نگيرد نام افرادي که از آنها شکايت خواهد شد رسانه‌اي نمي‌‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها