کد خبر: ۱۵۲۶۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
همين يکي دو سال پيش ،تيم نوجوانان باشگاه پيام داشت آبروريزي مي کرد .در هر بازي لااقل 7 يا 8 گل از تيمها دريافت مي کرد و سرانجام هم به دسته پائين تر در تهران سقوط کرد

 ايرج طالع

همين يکي دو سال پيش ،تيم نوجوانان باشگاه پيام تهران داشت آبروريزي مي کرد .در هر بازي لااقل 7 يا 8 گل از تيمها دريافت مي کرد و سرانجام هم به دسته پائين تر در تهران سقوط کرد . اواسط فصل طبيبي آوردند ببينند درد اين تيم چيست و چرا مي بازد؟ او گفت برايم جالب است در مسابقات، اين تيم "توانائي" ورود به زمين حريف را ندارد اما در تمرينات، مربي اين تيم بيشتر وقت خود را با بازيکنان ،کرنر تمرين مي کند . مربي آن تيم فرشاد ماجدي برادر سرپرست موقت کميته جوانان بود. ميرشاد ماجدي را مي گويم که اينک سرپرست استقلال نيز هست. در فوتبالي که برخي از بازيکنان با بالاترين مدارک مربيگري بيکارند او با يک دست چند هندوانه بر مي دارد .

ادامه مي دهيم با فستيوالي که براي مربيان در تهران صورت پذيرفته بود و استاد اين کلاس مرتضي محصص بود و قرار بود يک مربي به کنفدراسيون فوتبال آسيا بعنوان مربي برتر جوان معرفي شود . اين مربي همين برادر بود . يعني بهتر از او در ايران وجود نداشت يا لابي به کمک برادر آمد . بايد ديد نظر همکلاسي هاي اين مربي در زمينه اين انتخاب چه بود؟ بواسطه اين معرفي پاسپورت او بدون هزينه ريالي و دلاري از جيب با جيب فدراسيون و کنفدراسيون فوتبال آسيا راست و چپ مهر خورد و باز مي خورد. گفتيم نوش جان برادر است ديگر برادر سالاري چه اشکالي دارد. مگر قرار است فلان مربي جوان بوشهري به آسيا معرفي شود . يکنفر بايد برود که تکيه گاهي داشته باشد. تا اينکه اين اواخر اين برادر خوش اقبال سر از کادر فني تيم ملي جوانان در آورد. کاملا اتفاقي! ميرشاد ماجدي مي گويد مگر علي دائي برادرش را سر کار نياورده ؟! برادر من بر کارش تسلط دارد و زبان انگليسي مي داند. اين روزها برادران در کانون توجه فدراسيون فوتبال قرار دارند. آنطرف دنيا يک نفر بهترين برادر دنيا مي شود يکي مثل فابرگاس، خواهر سسک فابرگاس هافبک تيم بارسلونا و ستاره سابق آرسنال علاقه زيادي به ديويد بکهام دارد. فابرگاس به همين علت پيراهن بکهام را پس از بازي دو تيم بارسلونا کاتالانيا و پاريسن ژرمن از وي گرفت و به خواهرش هديه داد بکهام در اين بازي که در نهايت با نتيجه مساوي دو بر دو به پايان رسيده بود مدت 70 دقيقه براي پاريسي ها بازي کرد خواهر سسک به قدري از اين هديه خوشحال شد که در شبکه اجتماعي خود از فابرگاس به عنوان بهترين برادر دنيا ياد کرد. اما اينجا بهترين برادر دنيا نيمکت تيم ملي را به برادرش هديه مي دهد ! ممنون بهترين برادر دنيا!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها