کد خبر: ۱۵۲۵۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۱۳ تير ۱۳۹۰

با مشخص شدن رد پاي خانواده شهرام جزايري در پرونده تخلفات اراضي منطقه گردشگري هفت باغ كرمان، دادستان عمومي و انقلاب كرمان به تشريخ بخشي از اين پرونده پرداخت.

 
'يداله موحد' روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: 700 هكتار از اراضي ملي منطقه هفت باغ كرمان به شركتي به نام ' عمران علوي' داده شده و اين شركت بخشي از اين زمينها را به شركت دياكو داده كه سهامداران آن از خانواده شهرام جزايري بوده اند. 
 
وي ادامه داد: شركت دياكو نيز پس از دستگيري 'شهرام جزايري' اين اراضي را به شركت ديگري به عنوان 'عمران و توسعه شهر جديد ماهان' واگذار كرده و اين شركت نيز نسبت به تفكيك و قطعه بندي اين اراضي اقدام نموده است. 
وي خاطرنشان كرد: اين پرونده مربوط به 700 قطعه واقع در شهرك زيتون منطقه هفت باغ است. 
 
موحد اظهار داشت: از آنجا كه پرونده هاي مربوط به اتهامات ' شهرام جزايري' بايد به صورت متمركز در تهران مورد رسيدگي قرار گيرد موارد مرتبط به اين پرونده نيز به دادستان كل كشور اعلام شده و وي پرونده را به دادستان تهران ارجاع داده اند. 
 
وي تاكيد كرد: بر همين اساس دستور توقف هرگونه نقل و انتقال صادر و به ثبت اسناد و املاك، اتحاديه مشاوران املاك و شهرداري ماهان كه شهرك زيتون زير نظر آن مي باشد، ابلاغ شده است. 
 
وي با اشاره به اين مطلب كه تعدادي از قطعات شهرك زيتون به فروش رفته است، عنوان كرد: خريداران اين زمينها براي روشن شدن تكليف بايد منتظر صدور حكم دادگاه در اين باره باشند. 
 
دادستان عمومي و انقلاب كرمان افزود: تعيين تكليف اين اراضي يكي از موضوعات مورد تاكيد در شوراي حفظ حقوق بيت المال استان كرمان بوده است. 
 
موحد تاكيد كرد: مردم بايد در خريد اراضي همواره توجه لازم را داشته باشند و پس از كسب اطمينان، نسبت به خريد هر گونه ملك اقدام كنند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها