کد خبر: ۱۵۲۴۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: دود این اختلافات به چشم تیم ملی و باشگاه‌ها می‌رود و باید این مشکلات را بین خودشان حل می‌کنند.
حسین‌ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درمورد شکست تیمش در دیدار هفته اول مقابل سپاهان گفت: مطمئناً دوست داشتیم در دیدار هفته اول به پیروزی برسیم اما با بدشانسی روبرو شدیم، یک توپ به صورت اتفاقی درون دروازه رفت و پنالتی ما پس از برخورد به تیر و پشت پای دروازه‌بان بیرون می‌آید، به هر حال فوتبال است و باید در هفته‌های بعد این نتیجه را جبران کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که در مورد صحبت‌های اخیر سرمربی تیم ملی که به برنامه‌ریزی لیگ انتقاد کرده است، چه نظری دارد؟ خاطرنشان کرد: اول باید گره‌ها را بین خود باز کنند و بعد برنامه بدهند نه اینکه سازمان لیگ برنامه می‌دهد و سپس کارلوس کی‌روش نظر خودش را اعلام می‌کند، این اتفاق اصلاً خوب نیست.

سرپرست فولاد با اشاره به اینکه دود این اختلافات به چشم باشگاه‌ها و تیم ملی می‌رود، یادآور شد: با انجام صحبت و گذاشتن جلسه برای تصمیم‌گیری، خیلی راحت می‌توان این مشکل را حل کرد. به هرحال کی‌روش نیز در اروپا کار کرده و برنامه‌ریزی‌های قوی و مناسب را از نزدیک لمس کرده است، البته ما مشکلاتی داریم که در اروپا وجود ندارد اما این موضوع را می‌توان در فضایی دوستانه حل کرد.

ابن‌قاسم درمورد اینکه اعلام شده در جام حذفی دو هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا، باشگاه‌ها با بازیکنان غیرملی‌پوش خود به میدان بروند گفت: با حضور بازیکنان غیر ملی‌پوش در جام حذفی موافقم اما در در لیگ قهرمانان آسیا چون باید از حیثیت فوتبال کشور دفاع کنیم نمی‌توان چنین کاری را انجام داد. حتی اعتقاد دارم فدراسیون باید قانونی بگذارد که هر تیم در هر مسابقه از چند بازیکن امید خود در ترکیب به صورت اجباری استفاده کند آنوقت مشاهده خواهیم کرد چه پیشرفتی در فوتبال حاصل می‌شود، مطمئناً تیم‌های تولید کننده از این تصمیم استقبال می‌کنند اما تیم‌هایی که حاصل دسترنج باشگاه‌های دیگر را استفاده می‌کنند، استفاده از بازیکنان غیر ملی پوش براییشان مشکل درست می‌کند.

وی در مورد وضعیت فرزاد حاتمی خاطرنشان کرد: به دنبال حل این مشکل هستیم بهرحال در نامه باشگاه استقلال زده شده اگر با حاتمی به توافق مالی نرسیم او بازیکن آزاد است که این نامه باید تغییراتی پیدا کند. به هرحال با توجه به اینکه حاتمی یک بازیکن ملی‌پوش است از مسئولان استقلال می‌خواهیم هرچه زودتر به حل این موضوع کمک کنند تا بازیکن، تیم ملی و باشگاه دچار مشکل و ضرر نشوند؛ فکر می‌کنم این مسئله طی یکی دو روز آینده حل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها