کد خبر: ۱۵۲۴۴۱
زمان انتشار: ۰۳:۳۹     ۰۶ مرداد ۱۳۹۲
رئیس پلیس آگاهی راه‌آهن گفت: پسر جوانی که با اغفال دختران در قطار اقدام به کلاهبرداری می‌کرد، توسط پلیس راه‌آهن شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ ولی‌پور رئیس پلیس آگاهی راه‌آهن در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران؛ با اعلام این خبر گفت: با شکایت یکی از مسافرین زن قطار بندرعباس- تهران مبنی بر سرقت کارت عابربانک و سوءاستفاده سارق از آن و برداشت مبالغی وجه نقد از حساب وی، رسیدگی به موضوع در جهت شناسایی و دستگیری سارق در دستور کارآگاهان آگاهی پلیس راه‌آهن تهران قرار گرفت و در نهایت با انجام تحقیقات پلیسی سارق به هویت الف- 26 ساله شناسایی و دستگیر شد.
متهم دستگیر شده ضمن اعتراف به جرم خود با اشاره به جزییات جرم‌های مرتکبه گفت: با دختر شاکیه به هویت معلوم از مدت‌ها قبل در بندرعباس با جلب اعتماد خانواده وی با وعده ازدواج در رستوران قطار از ایشان تقاضای وجه نقد برای نیاز ضروری نمودم و نامبرده نیز با توجه به دوستی که با وی داشتم اغفال شد و کارت عابربانک مادرش را به همراه رمز آن به من تحویل داد.متهم در ادامه اعترافات خود تاکید کرد: متعاقب آشنایی با برخی افراد، به شیوه‌های گوناگون کلاهبرداری از جمله وعده اخذ وام، اشتغال و غیره در اقصی نقاط کشور مبادرت به کلاهبرداری کردم. لازم به ذکر است متهم به همراه پرونده متشکله و اعترافات درج شده و شناسایی دو نفر از مالباختگان تحویل مراجع قضایی شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها