کد خبر: ۱۵۲۳۵۲
زمان انتشار: ۱۵:۴۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
رئيس دپارتمان داوري فوتبال کشورمان گفت: منتظر هستيم تا فيلم بازي‌هاي هفته اول ليگ برتر به دستمان برسد تا با بازبيني آناليز دقيقي در مورد عملکرد داوران داشته باشيم.
به گزارش 598،حسين عسگري در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اعتراضات برخي تيم‌ها به نحوه داوري در هفته اول ليگ برتر گفت: به دليل همزماني مسابقات هفته اول من نتوانستم تمامي بازي‌ها را ببينم و عملکرد داوران را زير نظر داشته باشم اما بازي پرسپوليس و تراکتورسازي و همينطور استقلال و گسترش فولاد را که پخش زنده بود از تلويزيون ديدم.

عسگري ادامه داد: در ديدار پرسپوليس و تراکتورسازي که داوري آن بر عهده محسن قهرماني بود اتفاقات متفاوتي داشت يک شانسي که تيم داوري مسابقه آورد اينکه اشتباهات آنها در نتيجه مسابقه تعيين کننده نبود البته اشتباهات کوچکي نبود بخصوص نحوه برخورد و رفتار داور اصلاً خوب نبود اين شيوه برخورد از سوي دارو مسابقه مناسب نيست.

وي ادامه داد: کمک داوران بازي پرسپوليس و تراکتورسازي دچار يکي، دو اشتباه شدند که از اين کمک داوران باتجربه بعيد بود.

رئيس دپارتمان داوري فوتبال کشورمان در خصوص اعلام پنالتي به سود تيم پرسپوليس اظهار داشت: در صحنه تلويزيوني در خصوص خطاي هندي که محسن قهرماني در محوطه جريمه تراکتورسازي گرفت که منجر به پنالتي به سود پرسپوليس شد ما چيزي نديديم و خطاي هند به نظر نمي‌رسيد با اين حال ما منتظر هستيم فيلم مسابقه به دست ما برسد تا با آناليز و جلو و عقب کردن آن نظر نهايي را بدهيم.محسن قهرماني داور کم‌تجربه‌اي نيست و ما انتظار بالايي از او داريم.

عسگري در خصوص قضاوت زرگر داور بازي گسترش فولاد تبريز و استقلال گفت: در اين مسابقه مشکل خاص داوري وجود نداشت و اتفاق خاصي نيفتاد.

رئيس دپارتمان داوري در خصوص اينکه در جريان مسابقه پرسپوليس و تراکتورسازي داور مسابقه از اعلام يک پنالتي به سود تيم پرسپوليس خودداري کرده است اظهار داشت: پنالتي براي پرسپوليس؟ ما که از صحنه تلويزيون چيزي نديديم با اين حال بايد منتظر گزارش ناظر بازي و ناظر داوري باشيم و ببينيم که آنها در اين مورد گزارشي به ما مي‌دهند ولي از صحنه تلويزيوني ما صحنه مشکوک به پنالتي نديديم که به سود پرسپوليس اعلام نشود.

رئيس دپارتمان داوري در مورد اينکه آيا احتمال دارد محسن قهرماني به خاطر قضاوت ضعيفش در بازي پرسپوليس و تراکتورسازي از سوي دپارتمان داوري با محروميت مواجه شود گفت: نبايد دنبال محروميت داور باشيم من به شخص کاري ندارم اما محروميت براي يک داور خيلي بد و زشت است و نبايد استفاده شود اگر در هفته اول ليگ بخواهيم چنين صحبت‌هايي را بکنيم در اواسط فصل ديگر کار بسيار دشوارتر خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها