کد خبر: ۱۵۲۳۳۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
هافبک تیم گسترش فولاد گفت: «دقیقا مشابه این نوع ضربه زدن را در روزهای قبل از بازی بارها و بارها تمرین کرده بودیم و توپ های من هم گل می شد.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ مهرداد بایرامی درباره بازی تیمش مقابل استقلال عنوان کرد: «اولین بازی ما در لیگ برتر بود و فکر می کنم ارائه گر نمایش خوبی بودیم. حیف که در دقایق پایانی نتیجه بازی تغییر کرد اما در جریان بازی گسترش موقعیت های زیادی داشت و حق ما باخت نبود.»


وی درباره گلی که به استقلال زد و اینکه برخی معتقدند وزش باد در این گل تاثیر گذار بوده است گفت: «من ادعایی در این باره ندارم اما می توانید از مربیان و بازیکنان گسترش فولاد سوال کنید. دقیقا مشابه این نوع ضربه زدن را در روزهای قبل از بازی بارها و بارها تمرین کرده بودیم و توپ های من هم گل می شد.»


هافبک گسترش فولاد افزود: «وقتی خواستم ضربه را بزنم، رسول خطیبی گفت که توپ را مستقیم به دروازه بزن و فکر سانتر نباش. فکر می کنم دروازه بان استقلال هم پیش بینی اش این بود که من سانتر می کنم اما توپ را به صورت مستقیم به دروازه فرستادم و خدا را شکر گل شد.»


بایرامی افزود: «پس از شکست مقابل استقلال تا یک ساعت و نیم در رختکن نشسته بودیم. خیلی حیف شد که بازی برده را باختیم. تلاش می کنیم در مسابقه هفته آینده با تراکتورسازی جبران این نتیجه را بکنیم. با انگیزه ای که در تیم می بینم امیدوارم روند رو به رشدی را در مسابقات آتی سپری کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها