کد خبر: ۱۵۲۳۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
با اينكه مدير برنامه هاي كرار مدعي شده كه نجف تنها دو بازي ديگر در ليگ عراق دارد اما در صفحه ليگ عراق در سايت فيفا نجف هنوز 5 بازي ديگر تا آخر فصل دارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ شرايط پيچيده خريد عراقي استقلال باعث شده كه برخی اخبار از منتفی شدن حضور کرار در جمع آبی پوشان حکایت داشته باشند. جاسم كرار هنوز به ايران نرسيده براي استقلال حاشيه درست كرده است.


بازيكن عراقي سابق استقلال كه قرار است امسال جايگزين مجتبي جباري در خط مياني اين تيم شود در شرايطي با استقلال قرارداد بسته كه هنوز درگير بازي هاي تيمش در ليگ عراق است. كرار كه به صورت قرضي در تيم نجف توپ مي زند در بازي اين تيم مقابل السلیمانیه عراق 2 گل به ثمر رساند و 2 پاس گل داد.


كرار كه پيش از اين گفته بود طي يكي دو روز آينده به ايران مي آيد به گفته مدير برنامه هايش هفته آينده و بعد از صدور رضايتامه اش راهي ايران خواهد شد تا براي استقلال بازي كند.


شهبازي يكي از مسئولان سازمان ليگ حرفه ای درباره وضعيت كرار عنوان کرد: «ما هنوز پرونده او را نديده ايم كه بدانيم او بازيكن آزاد است يا نه. از نظر ما بازيكن آزاد بازيكني است كه قبل از 15 تير قراردادش با باشگاه گذشته اش به پايان رسيده باشد اما چون فرصتي براي عقد قرارداد با باشگاه جديدش نداشته، مي تواند بعد از شروع ليگ هم با باشگاهش قرارداد ببندد.»


با اينكه مدير برنامه هاي كرار مدعي شده كه نجف تنها دو بازي ديگر در ليگ عراق دارد اما در صفحه ليگ عراق در سايت فيفا نجف هنوز 5 بازي ديگر تا آخر فصل دارد. ليگ عراق با حضور 18 تيم انجام مي شود كه نجف از 29 بازي گذشته اش 37 امتياز گرفته و تيم دهم جدول است.


از طرف ديگر سايت goalzz در گزارش خود از بازي نجف مقابل سليمانيه به اين نكته اشاره كرده كه اين بازي از هفته دوازدهم ليگ برگزار شده است. موسوي، مدیر برنامه های کرار درباره اين ابهامات اظهار داشت: «اين بازي ها مربوط به فصل گذشته است. قرارداد جاسم با باشگاه نجف اول ماه جولاي – 24 روز قبل – به پايان رسيده و او بعد از گرفتن رضايتنامه از باشگاه قبلي اش به ايران مي آيد.»


نكته جالب درباره موسوي اين است كه او بر خلاف تصور همگان مدير برنامه هاي كرار نيست. آنطور كه او مي گويد، ايجنت كرار فردي كويتي است و او تنها وكيل تام الاختيار بازيكن عراقي محسوب مي شود كه از طرفش حق امضا دارد.


بر اساس ماده 18 آیین‌نامه فیفا، بازیکنان می‌توانند شش ماه مانده به پایان قراردادشان با تیم جدید قرارداد امضا کنند و از این نظر هم حضور کرار در استقلال به شرط آوردن فسخ‌نامه قراردادش با تیم نجف بدون مشکل است.


قرار است مسئولان استقلال در هفته جاری وضعیت نهایی کرار را با آبی پوشان مشخص کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها