کد خبر: ۱۵۲۲۸۱
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
مدیر عامل پرسپولیس گفت: «فردوسي پور هر چقدر که به پرسپولیس گیر می دهد باز هم راضی نمی شود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محمد رويانيان از همین ابتدای فصل انتقاد از مجري برنامه 90 را شروع کرد. وي با دلخوري از عادل فردوسی پور می گوید: «در برنامه 90 که یک برنامه چالشی و خوب است فردوسی پور به اندازه کافی از ما انتقاد می کند با این حال او در گزارش هایش هم دست بردار نیست و باز از پرسپولیس انتقاد می کند.»


او به بازی با تراکتورسازی اشاره می کند و می گوید: «در بازی اول ما در لیگ برتر فردوسی پور به نکاتی اشاره می کرد که اصلا ارتباطی به مسابقه نداشت. او هر چقدر که به پرسپولیس گیر می دهد باز هم راضی نمی شود. اصلا درست نیست و هواداران ما دلخور هستند. من صادقانه این انتقادم را به خود عادل هم منعکس می کنم.»


رويانيان همچنين گفت: «من واقعا برای برخی از حرف‌های فردوسی‌پور در بازی روز چهارشنبه متاسفم. ایشان 90 دقیقه روی مغز هواداران ما راه رفت. عزیز من نظرهای شخصی‌ات را وارد گزارش فوتبال نکن تا مردم 90 دقیقه مجبور نباشند آن را گوش کنند.»


وی افزود: «آقای فردوسی‌پور اگر با ما مخالفی، به احترام مردم و هواداران میلیونی پرسپولیس نظرهای شخصی‌ات را در برنامه 90 بده و در گزارش‌های مستقیم فوتبال خودت را کنترل کن. همیشه دنبال این حرف نباش که من درست می‌گویم و بقیه اشتباه می‌کنند. با برخی از حرف ها به دنبال آب و تاب دادن به گزارش هایت نباش. من و هواداران از گزارش چهارشنبه شما چندان راضی نیستیم و امیدواریم فکری برای این مسائل شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها