کد خبر: ۱۵۲۲۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
در فرودگاه تبريز با تعدادی از هواداران تراکتورسازی وارد بحث شد و آنها را به بی اطلاعی و بی انصافی متهم کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ پس از پایان بازی دیروز استقلال و گسترش فولاد، امیر قلعه نویی بابت شعارهایی که در ورزشگاه علیه او سر داده شد به شدت از هواداران تبریزی دلخور بود. او در فرودگاه با تعدادی از هواداران تراکتورسازی وارد بحث شد و آنها را به بی اطلاعی و بی انصافی متهم کرد.


تبریزی های حاضر در ورزشگاه در طول این مسابقه بارها قلعه نویی را خطاب قرار دادند و او را "رییس مافیای فوتبال ایران" معرفی کردند. آنها از اینکه قلعه نویی پس از ترک تراکتورسازی به همراه استقلال به تبریز سفر نکرد تا از شر انتقادات در امان باشد گلایه داشتند. این در حالی بود که سرمربی استقلال در کنفرانس خبری قبل از بازی دیروز به روح مادرش قسم خورد اگر در آن مقطع زمانی موضوع عمل جراحی زانو و پس از آن فوت مادرش اتفاق نمی افتاد به طور قطع در تبریز حاضر می شد.


قلعه نویی پس از بازگشت به تهران در اظهارنظری غیر رسمی اعلام کرده با توجه به برخورد تبریزی ها به احتمال زیاد امسال هم برای رویارویی با تراکتورسازی به تبریز نمی رود. او معتقد است اتفاقات ورزشگاه یادگار امام از قبل برنامه ریزی شده بود و با این حساب در بازی با تراکتورسازی که ورزشگاه پر می شود جو به مراتب سنگین تری حاکم خواهد شد.


استقلال در هفته پایانی نیم فصل اول در تبریز مهمان تراکتورسازی است و هیچ بعید نیست امیر قلعه نویی این بار هم در این بازی غایب باشد. او که پیش از این با شرکت نکردن در جشن قهرمانی استقلال به اعتراض های هواداران این تیم واکنش نشان داده بود، حالا برنامه مشابهی را برای هواداران تراکتورسازی در نظر گرفته است.
قانون
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها