کد خبر: ۱۵۲۲۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: «پرسپوليس با اسطوره هايش کاري کرد که هيچ کجا نديدم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ سياوش اکبرپور امسال هم در استقلال ماندگار شد تا با پيراهن شماره 10 در ميادين حاضر شود. ديروز گفتگوي جالبي با اکبرپور انجام داديم و در واقع او با مصاحبه جنجالي خود پرسپوليس به هم ريخت! مصاحبه‌اش را بخوانيد.

 

* مجيد صالح گفته تو جزو آماده‌ترين بازيکنان تيم هستي؟

- واقعا! نمي‌دانستم دستش درد نکند. فصل گذشته تمرينات خوبي را با استقلال پشت سر گذاشتم اگر از لحاظ فکري آزادتر باشم مي‌توانم سال خوبي را سپري کنم. متاسفانه مشکلات مالي هنوز حل نشده و 70 درصد پول پارسال را طلبکارم البته مشکلي نيست و آقاي فتح الله زاده گفته به زودي پولم را پرداخت مي‌کند.

 

* شنيدي رويانيان گفته استقلال بهترين سال مالي را سپري مي‌کند؟

- اصلا چنين چيزي نيست. من فکر مي‌کنم از لحاظ مالي دو سال بد را پشت سر گذاشتيم. چاه نفت پرسپوليسي‌ها ته کشيده، براي همين چنين صحبت‌هايي را مطرح مي‌‌کنند. آنها ديگر پول ندارند به بازيکنانشان بدهند و اگر پارسال پول‌هاي ميلياردي و ماشين‌هاي آنچناني را وسط نمي‌کشيدند هيچ بازيکني به پرسپوليس نمي‌رفت. ما اگر پول نداريم کري هم نمي‌خوانيم. بازيکنان استقلال بامعرفتند و به خاطر تعصبشان به اين تيم آمدند. من، پژمان منتظري، حنيف عمران‌زاده، آرش برهاني، مهدي رحمتي و ... فقط به عشق استقلال در اين تيم مانديم. اينقدر تماشاگران استقلال قهرماني ديدند که ديگر برايشان عادي شده. هواداران ما دنبال قهرماني آسيا هستند. مانند پرسپوليسي‌ها نيستيم که چند سال هوادارانشان را زجر دادند.

 

* اگر فصل گذشته پرسپوليس به تو پيشنهاد ميلياردي مي‌داد به اين تيم نمي‌رفتي؟

- من؟! اصلا اتفاقا از پرسپوليس خيلي بدم مي‌آيد! وقتي سال 86-85 از امارات به ايران برگشتم با مديرعامل وقت پرسپوليس آقاي کاشاني مذاکراتي را داشتم در آن زمان مرحوم ناصر حجازي و آقاي کريمي مربيان استقلال بودند اما از آنجا که پرسپوليس را دوست نداشتم صحبت‌هايم با کاشاني به بن‌بست خورد.

 

* چرا از پرسپوليس بدت مي‌آيد؟

- اول از اين که عاشق استقلال هستم به همين دليل از آنها خوشم نمي آيد مهمترين دليلش رفتار باشگاه با بازيکنان بزرگ است. پرسپوليسي‌ها با اسطوره‌هايشان رفتارهايي کردند که در هيچ جاي دنيا چنين چيزي را نديدم. ببينيد در اين چند ماه اخير بر سر بازيکن‌شان مانند مهدي مهدوي‌کيا، علي پروين، علي دايي، گل‌محمدي، عابدزاده چه بلايي آوردند. مگر يادتان نيست بر سر بازوبند کاپيتاني پرسپوليس چه داستاني درآوردند؟ اين بازوبند هر روز بر بازوي يک بازيکن بسته مي‌شد و هر بازيکني جرات مي‌کرد بازوبند را ببندد.

 

* پارسال در استقلال هم برسر بازوبند دعوا بود؟

- اگر در استقلال بحث کاپيتاني وجود داشت بازيکنان بزرگ و ملي‌پوش ادعاي بستن بازوبند را داشتند اما در پرسپوليس همه بازيکنان مدعي بازوبند بودند. باور کنيد اين‌قدر از اين تيم بدم مي‌آيد که اگر روزي پرسپوليس با تيم رقيب ما بازي داشته باشد که بدانم قهرماني پرسپوليس به نفع ما است باز هم دوست دارم اين تيم ببازد چرا که با باخت پرسپوليسي‌ها خيلي خوشحال مي‌شوم. در حال حاضر آدمي در اين تيم حضور دارد که شايد درصدي باعث شود از پرسپوليس خوشم بيايد و آن هم علي دايي است.

 

* پيراهن شماره 10 به تو رسيد؟

- شماره 10 به نام من است. در بازي‌هاي آسيايي شماره 10 را از منصوريان به زور گرفتم و خيلي هم دوستش دارم چون به عليرضا علاقه‌مندم. جالب اينکه لقب منصوريان را هم از او گرفتم. به او مي گفتند داش علي منصوريان و حالا به من مي‌گويند داش سيا.

 

* نظري مي‌گفت حاضر بودم پول بدهم تا پيراهن شماره 10 به من برسد اما به خاطر اينکه پيراهن مال اکبرپور بود از خيرش گذشتم؟

- مهدي را دوست دارم. بچه بسيار خوبي است. اما اين پيراهن مال من است. چند سالي است بازيکن استقلال به شمار مي‌روم و در اين تيم ماندم. شماره 10 بسيار بزرگ است و براي رسيدن به اين پيراهن بايد خيلي زحمت کشيد نمي‌توان پيراهن استقلال را با پول خريد، ارزش اين پيراهن را نمي توان با پول قياس کرد. من براي رسيدن به شماره 10 خيلي زحمت کشيدم و به همين دليل آن را به کسي نمي‌دهم.

 

* فتح الله زاده گفته سياوش جزو بازيکنان بامعرفت استقلال است آيا او به تو قولي داده که در مقابلش از لحاظ مالي کوتاه آمدي؟

(مي‌خندد) نه بابا، چه قولي، اما انشاءاله که يک قول‌هايي بدهد. به هر حال وقتي متوجه شرايط بد مالي باشگاه شدم به خاطر علاقه به اين تيم سکوت کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها