کد خبر: ۱۵۲۲۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: نمی‌دانم که چرا سیدمجتبی مبینی‌پور در تمرینات شرکت نمی‌کند زیرا به وجود وی در خط دفاعی صبا نیاز دارم.

محمد مایلی‌کهن امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: سیدمجتبی مبینی پور یکی از بازیکنان جوان و آینده دار تیم فوتبال صبای قم است که در فصل گذشته نیز بازی‌های خوبی در ترکیب صبای قم در مقابل حریفان لیگ برتری انجام داده است.

وی ادامه داد: مبینی‌پور با دو سال تجربه حضور در تیم صبا در بازی‌های سخت لیگ برتر یکی از مدافعانی بود که کادر فنی روی وی برای دیدارهای این فصل حساب کرده بود اما نمی‌دانم چرا این بازیکن بیش از 10 روز است که در تمرینات شرکت نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: البته دلیل عدم حضور وی در تمرینات را پرسیده‌ام و فقط به من گفته‌اند که وی به خدمت سربازی رفته در حالی که اطلاع داشتم این بازیکن دانشجو است اما قرار نبود به خدمت سربازی برود چون باید کادر فنی از این موضوع مطلع می‌شد.

وی یاد آور شد: اگر قرار باشد مبینی‌پور به خدمت سربازی برود یعنی اینکه ما نمی‌توانیم روی این بازیکن برای بازی‌های این فصل حساب کنیم بنابراین باید کادر فنی در جریان قرار می‌گرفت تا یک بازیکن جایگزین مبینی پور کند.

روی جوانان و بازیکنان قمی صبا حساب کرده‌ام

مایلی کهن همچنین در پاسخ به وضعیت بازیکنان قمی در ترکیب تیم صبای قم برای رقابت‌های لیگ سیزدهم بیان کرد: ما بازیکنانی همچون سیدمجتبی مبینی پور، حمید پاکیزه، حبیب سعادتی، سیدمهدی حسینی، داود بهادری، امیر جمالی و محمد عرب خراسانی را برای رقابت‌های این فصل در تیم خود داریم، البته بهادری هم الان در خدمت سربازی است ولی با توجه به شناختی که از آنها دارم، این بازیکنان از مهره‌های آینده دار تیم فوتبال صبای قم به شمار می‌روند.

وی یاد آور شد: این نفرات به اضافه بازیکنان جوانی همچون روزبه چشمی، نیما زند و یکی دو بازیکن دیگر از جمله نفراتی هستند که آینده بسیار درخشانی دارند و قطعا در صبای قم می‌توانند هم مهره‌های تاثیر گذاری باشند و هم توانایی و استعداد خود را در کنار با تجربه‌های تیم نشان دهند.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم بیان داشت: ما در مبارزه نابرابر نقل و انتقالات پیش فصل سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بیشتر سعی کردیم بازیکنان جوان و جویای نام را جذب کنیم و به نظرم بازیکنان خوبی گرفته‌ایم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها