کد خبر: ۱۵۲۱۳۳
زمان انتشار: ۲۲:۳۱     ۰۴ مرداد ۱۳۹۲
رحیمی:
معاون اول رئیس جمهور گفت: با پایان کار این دولت همه امور را با صورت‌جلسه تحویل می‌دهیم و به عده‌ای اجازه نمی‌دهیم مردم فریبی کرده و خدمات دولت را زیر سؤال ببرند.
به گزارش 598 به نقل از تسنیم، محمدرضا رحیمی در جمع شماری از مسئولان استانی در مرکز جراحی قلب شهید بروجردی با اشاره به برخی شبهه افکنی‌ها درباره خدمات دولت اظهار کرد:کار دولت‌های نهم و دهم با کار دولت‌های سابق اصولاً قابل مقایسه نیست.

 
وی گفت: با پایان کار این دولت همه امور را با صورت‌جلسه تحویل می‌دهیم و به عده‌ای اجازه نمی‌دهیم مردم فریبی کرده و خدمات دولت را زیر سؤال ببرند.

 
معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: دولت پس از اتمام کار برای همه روشن می‌کند که در همه بخش‌ها چه تحویل گرفته و پس از پایان کار چه چیز را به دولت بعد تحویل می‌دهد.

 
وی اضافه کرد: تحویل شفاف امور به دولت آینده این حسن را دارد که فردا دیگر عده‌ای نمی‌توانند جنجال کنند و ناکارآمدی احتمالی خود را به گردن این دولت بیاندازند.

 
رحیمی گفت: هر دولتی در ایران سرکار بیاید در عرض 16 سال هم نمی‌تواند در حد دولت‌های نهم و دهم به مردم خدمت کند.

 
وی گفت: خود بنده در دو دولت دیگر هم خدمت کرده‌ام ولی نه حجم و نه کیفیت کار در این دولت با آنها قابل مقایسه نیست.

 
معاون اول رئیس جمهور اظهار کرد: برخی افراد به زعم خود می‌خواهند این دولت را ناکارآمد جلوه دهند.

 
وی از این افراد به (هوله معتل کن) تعبیر کرد و گفت: این افراد مزاحم انجام کار هستند و می‌خواهند با این کارها کارآمدی نمایندگان قبل از خود را در ذهن مردم پاک کنند و ناکارآمدی خود را هم گردن دولت بیاندازند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها