کد خبر: ۱۵۱۹۷۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال صبای قم گفت: «اگر قرار است بعد از جام جهانی نیم‌فصل دوم برگزار شود، بهتر است فوتبال تا جام جهانی تعطیل شود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ رضا عنایتی بازیکن باتجربه جزو نفراتی است که می تواند در لیگ امسال به صبا کمک کند و جزو نیروهای موثر تیمش باشد. عنایتی از کار کردن با محمد مایلی کهن لذت می برد و می گوید انتظارات از صبا در لیگ سیزدهم باید منطقی باشد.

 

* شرایط صبا را در آستانه شروع لیگ چطور می‌بینی؟

- اوضاع و احوال تیم خوب است و نفرات جوان و باانگیزه ای در صبا حضور دارند تا بتوانند توانایی های خودشان را به اثبات برسانند. امیدوارم در لیگ سیزدهم بتوانیم نتایجی بگیریم که در شان باشگاه و هواداران باشد. در این مدت تمرینات و بازی های تدارکاتی خوبی را هم برگزار کردیم و آماده هستیم تا وارد گود شویم.

 

* صبا در بازی‌های تدارکاتی توانست به اهدافش برسد؟

- دیدارهای دوستانه طبق برنامه کادر فنی برگزار شد تا بازیکنان بتوانند به هماهنگی برسند. هرچند در بعضی از بازی ها نتوانستیم نتیجه بگیریم اما مهم این بود که بازیکنان در فضای رقابت قرار بگیرند و این اتفاق تا حد زیادی رخ داده است.

 

* در گام نخست باید با به مصاف ملوان بروید.

- ملوان همیشه تیم جنگنده ای بوده است و بازی سختی در پیش خواهیم داشت. برای این که موفق باشیم باید در بازی های داخل و خارج از خانه بهترین نتایج را بگیریم و سعی می کنیم از همین بازی اول به هدف خود برسیم.

 

* کار با محمد مایلی‌کهن را چگونه می‌بینی؟

- عالی. به قدری کار با مایلی کهن لذت بخش است که نمی توانم چیزی بگویم. مایلی کهن انسان پاک و سالمی است و همه از این موضوع مطلع هستند.

 

* اما در رده باشگاهی آن‌طور که باید و شاید در امر نتیجه‌گیری موفق نبوده است.

- فقط این مورد را نمی شود عامل قضاوت قرار داد. مایلی کهن تجربیات گرانبهایی دارد که می تواند توانایی هایش را در صبا بار دیگر به اثبات برساند.

 

* در مورد تو هم عنوان شده بود از رفتن به صبا از این انتخاب پشیمان شده بودی. این موضوع صحت دارد؟

- به هیچ عنوان صحت ندارد و این خبر را تکذیب می کنم. در فصل نقل و انتقالات پیشنهادات خوبی داشتم اما به مدیران صبا قول داده بودم اگر حضورم در استقلال منتفی شد، به قم می آیم و به همین خاطر با رضایت کامل صبا را انتخاب کردم و از این بابت پشیمان هم نیستم.

 

* حتی صحبت از استقلال صنعتی هم بود.

- استقلال صنعتی برای نخستین بار حضور در لیگ را تجربه می کند و آرزو می کنم عبدالله ویسی با استقلال نتایج مناسبی بگیرد. قسمت نشد این اتفاق رخ بدهد و الان هم فقط به صبا فکر می کنم و با جان و دل بازی خواهم کرد.

 

* به نطر می‌رسد صبا در نقل‌وانتقالات بازیکنان خوبی را جذب نکرد. تو چه نظری داری؟

- بازیکنانی که آمدند یا رفتند همه طبق تفکرات کادر فنی بوده است. آن زمان هم که با صبا و با مربیگری ویسی سهمیه آسیایی گرفتیم، باشگاه محدودیت بودجه داشت و الان هم همین شرایط را دارد. باید انتظارات از صبا معقولانه باشد و تلاش می کنیم نتایج مناسبی بگیریم.

 

* چه شد که نتوانستی به استقلال بروی؟ در جایی به نقل از تو عنوان شده بود یک‌سری افراد بی‌وجدان نگذاشتند تا به استقلال بیایی.

- همیشه گفتم و باز هم می گویم آرزوی من بازی در استقلال است و مطمئنا این اتفاق بالاخره رخ خواهد داد. من هیچ وقت به کسی توهین نکردم و لفظ بی وجدان هم به کار نبرده بودم. طرفداران استقلال من را هر جایی می بینند محبت خود را دریغ نمی کنند و مطمئن هستم این خواسته ام رنگ واقعیت خواهد گرفت.

 

* تعدادی از بازیکنان استقلال بعد از جدایی‌شان گفتند نزدیکان باشگاه نخواستند تا بمانند. چنین چیزی هم برای تو درخصوص نیامدنت مطرح شده بود؟

- اگر کسی بخواهد این طوری تعیین تکلیف کند باید فاتحه این فوتبال را خواند. نمی خواهم بیشتر از این صحبت کنم و تمرکزم را روی موفقیت صبا گذاشته ام.

 

* اما علیرضا نیکبخت‌واحدی توانست به استقلال بازگردد؟

- روزهای خوبی با نیکبخت در استقلال داشتم و واقعا از بازگشت علی خوشحال شدم. با علی در ارتباطم و به نظرم می تواند به روزهای خوبش برسد و من هم مثل نیکبخت روزی به استقلال برمی گردم.

 

* گویا شیث رضایی هم در تمرینات صبا حضور دارد.

- بله شیث در تمرینات صبا حضور دارد و با نظر مایلی کهن تمرین می کند اما این که می خواهد با صبا قرارداد امضا کند بی اطلاع هستم.

 

* سرمربی تیم‌ملی از فدراسیون این درخواست را کرده بود که نیم فصل دوم لیگ برتر بعد از جام‌جهانی برگزار شود. در این خصوص چه نظری داری؟

- این صحبت خنده دار است و در هیچ جایی چنین صحبتی نمی شود. اگر قرار است بعد از جام جهانی نیم فصل دوم برگزار شود پس بهتر است فوتبال تا جام جهانی تعطیل شود و برنامه های کارلوس کی روش برهم نریزد! البته می توان با یک چیدمان مناسب تا فروردین لیگ را به تمام کرد و فرصت باقی مانده هم در اختیار تیم ملی قرار بگیرد. عیبی ندارد که تیم ها هر سه روز یا چهار روز بازی کنند و مشکلی هم پیش نیاید.

 

* این روزها صحبت های زیادی درمورد وضعیت محمدرضا خلعتبری و حضورش در لیگ امارات مطرح شده است. تو به عنوان بازیکنی که سابقه حضور در این لیگ را داشتی، چه صحبتی داری؟

- در فوتبال حرفه ای وقتی بازیکنی قرارداد امضا می کند باید تابع باشگاهش باشد. الان دست مسئولان عجمان برای همکاری با تیم های ایرانی باز است اما خلعتبری چنین امتیازی ندارد. همه دنیا می دانند که خلیج همیشه فارس است و قدمت پنج هزار ساله دارد. این که بخواهیم روی این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشیم، اماراتی ها بیشتر لجبازی می کنند و به همین خاطر ذهن خلعتبری هم مشغول تر می شود و تحت فشار بیشتری قرار می گیرد. باید به این شکل به قضیه نگاه کنیم که خلعتبری به عنوان نماینده ایران و خلیج فارس می خواهد در این لیگ بازی کند و برای همین می گویم هرچه قدر کمتر به این موضوع پرداخته شود، اماراتی ها نیز خودشان متوجه می شوند که نباید بی دلیل اسم جعلی برای لیگ کشورشان بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها