کد خبر: ۱۵۱۹۲۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس پس از باخت تيمش گفت كه پرسپوليس شانسي برده. وي همچنين گفت كه با بازيكنان احوالپرسي كرده و لزومي نداشته سمت نيمكت پرسپوليس برود. وي در بخشي از صحبت هايش به برنامه ورزش و مردم هم تاخته است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علي كريمي پس از شکست تراکتورسازی در مقابل قرمز‌پوشان پایتخت در جمع خبرنگاران گفت: «این بازی از لحاظ فنی در سطح بسیار پایینی برگزار شد و من فکر می‌کنم پرسپولیسی‌ها با خوش‌شانسی توانستند 3 امتیاز بازی را از آن خود کنند. البته تا آخر لیگ بازی‌های زیادی مانده و با یک بازی نمی‌توان قهرمان را مشخص کرد. پرسپولیس خوب نبود و تراکتور نیز خوب بازی نکرد.»


وی در مورد تشویقش از سوی هواداران پرسپولیس گفت: «هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و در این بازی نیز مرا شرمنده کردند. تشویق آنها دور از انتظار نبود و یکی از نقاط مثبت این بازی حضور تماشاگران خوب تراکتور و پرسپولیس در استادیوم بود.»


کریمی در پاسخ به این سوال که چرا در ابتدای بازی به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت، خاطرنشان کرد: «لزومی نداشت این کار را بکنم در هنگام گرم کردن بازیکنان را دیدم و با آنها احوالپرسی کردم دیگر لزومی نمی‌بینم به سمت نیمکت بروم.»


کریمی در مورد اینکه فقط به خاطر هواداران نتوانست بازی خوبی انجام دهد، عنوان کرد:‌ «دلیل این موضوع هواداران نبودند، کل تیم ما خوب بازی نکرد و همانطور که دیدید پرسپولیس مقابل 60 هزار هوادار خوب نبود. 3-4 بازی دوستانه انجام دادیم و اگر 4 هفته از لیگ بگذرد آن‌وقت می‌توانیم در مورد شرایط مسابقات نظر بدهم.»


وی در مورد اینکه با علی دایی در این مسابقه جدالی داشت، عنوان کرد: «این مسابقه مثل سایر دیدارها بود. این پیروزی را به علی دایی تبریک می‌گویم اما تکلیف قهرمان با این بازی مشخص نمی‌شود.»


کاپیتان تراکتورسازی در مورد بازوبند کاپیتانی این تیم نیز تصریح کرد: «این مسئله در تراکتورسازی حل شده و برای انتخاب کاپیتان نیازی به رای‌گیری و کاغذ‌بازی نداریم.»


کریمی در مورد پوشیدن شماره 8 پرسپولیس توسط یک بازیکن خارجی گفت: «زندگی همیشه بر وفق مراد نیست و امیدوارم بتوانم در آینده باز هم به پرسپولیس خدمت کنم. نام‌هایی که به پرسپولیس آمدند ستاره نیستند و این بازیکنان هستند که به پیراهن و شماره ارزش می‌دهند به هر حال امیدوارم در کنار تراکتورسازی با وجود این هواداران خوب به موفقیت برسیم.»


مهاجم تراکتورسازی در مورد درگیری با دهنوی نیز گفت: «در اکثر ضربه‌های ایستگاهی با من درگیر می‌شد و کلا فوتبال را ول کرده بود و کشتی می‌گرفت به هر حال در فوتبال حرفه‌ای این مسائل دیده می شود.»


وی در مورد اینکه کی‌روش اعتقاد زیادی به او دارد، اظهار داشت: «ایشان لطف دارند و مطمئنم برای جام جهانی بهترین‌ها را انتخاب می‌کند. البته امروز من جزو بهترین‌ها نبودم و امیدوارم که در آینده شرایط بهتر باشد. در بازی امروز از خودم راضی نبودم  زیرا در آخرین جلسه تمرین در روز گذشته از لحا ظ آمادگی در سطح بالاتری بودم و از خودم توقع بیشتری داشتم.»


کریمی در پایان در مورد برنامه ورزش و مردم نیز تاکید کرد: «جهانگیر کوثری خیلی خوب برنامه را اجرا می‌کرد ولی متاسفانه او را برداشتند. اندازه عمر من این برنامه سابقه دارد و آن را تغییر هم نمی‌دهند دلیل آن هم روابط خاصی است که وجود دارد..»


کریمی در مورد جدایی‌اش از پرسپولیس عنوان کرد: «‌افرادی که به پرسپولیس چسبیده‌اند نمی‌گذارند من به این تیم برگردم هیچ بنده خدایی نمی‌تواند مرا از پرسپولیس جدا کند و عزت و ذلتم دست خداست.»


مهاجم تراکتور در پایان گفت: «هیچ وقت بنده خدا نمی‌تواند کسی را خراب کند و من نیز معتقدم که تنها خداوند است که ارزش انسان‌ها را بالا و یا شان آنها را پایین می‌آورد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها