کد خبر: ۱۵۱۹۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «بازی کردن مقابل کریمی بسیار سخت است و ناراحتم او پیش ما نیست.»

* دایی: هنوز تیمی نشده‌ایم که خودم می‌خواهم
علی دایی پس از پیروزی یک بر صفر برابر تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: «تیم ما در اولین بازی بد بازی نکرد ولی نواقص زیاد داشتیم. از بازیکنانم ممنون هستم چون هرچه در توان داشتند در زمین گذاشتند و در هر دو نیمه برتری داشتیم و می‌توانستیم بیشتر گل بزنیم.»


وی ادامه داد: «خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم اما هنوز تیمی  نشده‌ایم که خودم می‌خواهم. از مردم انتظار حمایت دارم و در حال حاضر اول راه هستیم و باید بیشتر زحمت بکشیم.»


دایی درباره  اینکه چرا پرسپولیس در این مسابقه زیاد سانتر نکرد گفت: «تقریبا دو ماه است که روی این تیم کار می‌کنیم و اگر ببینید چند بازیکن سرزن به تیم آورده‌ام و دیدید که در نیمه اول سانتر داشتیم و ضربه سر محمد نوری به تیر دروازه خورد. یکی از راه‌های رسیدن به گل‌مان سانتر است و مدافعان ما به هیچ عنوان اجازه زیر توپ زدن ندارند. البته با اخراج مدافع تراکتورسازی بیشتر در نیمه زمین حریف بازی می‌کردیم که آنها به ما فضا نمی‌دادند و از همه زمین برای حمله استفاده کردیم.»

 

* حقیقی: نوری گفت اگر می‌خواهی پنالتی را بزن ؛ بعد از پنالتی نذر کردم بازی را ببریم ؛ مهار کریمی سخت است ؛ دايي به من روحيه داد
رضا حقیقی گفت: «با اینکه هفته اول بود و بدن‌ها خسته است بازی خوبی انجام دادیم ثمره آن را هم دیدیم. در هر نیمه می‌توانستیم دو سه گل بزنیم.»


وی در مورد اینکه مامور مهار علی کریمی کدام بازیکن بود خاطرنشان کرد: «کریمی را به صورت منطقه‌ای قرار بود یارگیری کنیم، حتی اگر علی‌آقا از شرایط آمادگی دور باشد بازی کردن مقابلش سخت است خدا را شکر از پس این موضوع برآمدیم.»


حقیقی در مورد از دست دادن پنالتی عنوان کرد: «قرار بود پنالتی رامحمد نوری بزند به من گفت اگر می‌زنی این کار را انجام بده که من هم زدم قسمت بود خراب شود نذر کردم که انشاءالله بعد از این اتفاق بازی را ببرم. جا دارد از علی دایی تشکر کنم او بعد از پنالتی و حتی داخل رختکن به من گفت اشکالی ندارد و به این موضوع فکر نکن.»


حقیقی در مورد جدایی علی کریمی خاطرنشان کرد: «علی کریمی را خیلی دوست دارم.»


* صادقيان: پاسم عادی بود
پیام صادقیان عنوان کرد: «خوشحالم که در اولین بازی خود برای پرسپولیس مؤثر ظاهر شدم و توانستم پاس گل بدهم.»


وی درباره پاسی که به سید صالحی داد و منجر به گل پیروزی بخش پرسپولیس شد، خاطرنشان کرد: «پاسی که دادم عادی بود، فکر می‌کردم که سید صالحی این توپ را به گل تبدیل کند. خوشحالم که توانستم مؤثر ظاهر شوم و امیدوارم در آینده هم این روند ادامه داشته باشد.»


بازیکن پرسپولیس تصریح کرد: «پرسپولیس بازی خوبی انجام داد. ما مقابل یکی از بهترین لیگ‌های تیم به برتری رسیدیم و در اولین روز لیگ توانستیم بازی خوبی داشته باشیم. نگه داشتن این روند سخت‌تر است تا در ادامه بتوانیم همین راه را در پیش بگیریم. به هر حال سه امتیاز شیرین کسب کردیم و امیدوارم این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد.»


* سيد جلال: ناراحتم کریمی پیش ما نیست
سید جلال حسینی عنوان کرد: «بازی بسیار سنگینی بود، خدا را شکر توانستیم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و به پیروزی برسیم.»


وی در مورد مهار علی کریمی گفت: «بازی کردن مقابل علی کریمی خیلی سخت است، ناراحتم او پیش ما نیست اما فوتبال همین است.»


حسینی در مورد اینکه هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند هیچ توپی از او عبور نمی‌کند، خاطرنشان کرد: «اینطور نیست. خدا به من کمک کرد و کل بازیکنان تیم بسیار خوب عمل کردند. همیشه فوتبال به این شکل نیست گاهی هم بالا و پایین وجود دارد.»


* رضایی: احساس خطر نمی‌کنم
غلامرضا رضایی اظهار داشت: «خیلی دوست داشتم در این بازی گل بزنم اما این اتفاق نیفتاد با این حال همه بازیکنان پرسپولیس می‌خواستند شروعی قدرتمند در لیگ داشته باشیم که توانستیم تراکتورسازی را شکست دهیم. تراکتورسازی برای گل نخوردن آمده بود. این تیم یکی از حریفان بزرگ ما بود که بازیکنان خوبی داشت.»


وی افزود: «قدم اول را محکم برداشتیم اما هنوز در ابتدای راه هستیم و هواداران باید ما را حمایت کنند.»


رضایی در مورد اینکه با حضور مهاجمان جدید احساس خطر نمی‌کند، گفت: «من هیچ احساس خطری نمی‌کنم و کارم را در پرسپولیس با جدیت دنبال می‌کنم و تلاش خواهم کرد که در بازی‌‌های آینده گلزنی کنم.»


* بنگر: 50 هزار نفر مي شوند تماشاگرنما؟
محسن بنگر عنوان کرد: «ما باید این بازی را می‌بردیم. این دیدار را هجومی و خوب شروع کردیم. اما زمانی که پنالتی را از دست دادیم کمی دچار مشکل شدیم.»


وی ادامه داد: «فصل گذشته تراکتورسازی دو بار ما را اذیت کرده بود خوشحالم که توانستیم در این بازی به برتری دست پیدا کنیم. ما تیم جوانی داریم و تا زمانی که بخواهیم به هماهنگی کامل دست یابیم کمی زمان می‌برد.»

 

مدافع پرسپولیس افزود: «ساختار دفاعی ما به خوبی در این بازی کار کرد و شاید اگر پنالتی ما به گل تبدیل می‌شد روند بازی تغییر می‌کرد. به هر حال 3 امتیاز بازی بود که توانستیم به دست آوریم. مطمئن باشید پرسپولیس در آینده بهتر خواهد شد.»

 

بنگر درباره توهین های صورت گرفته به خود عنوان کرد: «هر موقع اینگونه مسائل پیش می آید مدیران می گویند تماشاگرنماها هستند. مگر می شود به 50 هزار تماشاگر گفت تماشاگر نما؟»


وی افزود: «چطور به خود اجازه می دهند به من و بازیکنان دیگر و خانواده های ما فحاشی کنند؟ چه کسی باید پاسخگو باشد؟ این فحاشی‌ها جای تاسف عمیق دارد. کشور ما 8000 سال قدمت دارد و اینجا یک کشور اسلامی است، نباید این فرهنگ فحاشی در استادیوم‌های ما جا بیافتد.»


* کفشگری: استرس نداشتم
مهرداد کفشگری عنوان کرد: «من برای این بازی استرسی نداشتم، به هر حال اولین بازی برای پرسپولیس حساسیت‌های خاص خود را دارد. چشم‌ همه به زمین معطوف است.»


وی ادامه داد: «خدا را شکر که توانستم این افتخار را پیدا کنم و برای پرسپولیس به میدان بروم. این افتخار نصیب من شد، آرزویم این بود که این اتفاق برایم رخ دهد. اولین حضورم با برد همراه بود و این برایم شیرین‌تر بود و لذت آن را چند برابر کرد.»


بازیکن پرسپولیس یادآور شد: «همیشه تابع نظر علی دایی هستم، در تمرینات تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازیکن باشم.»


کفشگری یادآور شد: «مستحق پیروزی مقابل تراکتورسازی بودیم، چه بسا که باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم اما به هر حال پیروزی مهم بود. حالا می‌خواهد در دقیقه اول باشد یا دقیقه 80.»


* حسینی: می‌خواهیم ناکامی 2 فصل گذشته را جبران کنیم
سيد میثم حسینی عنوان کرد: «خدا را شکر در اولین بازی لیگ توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم. تنها تیمی هستیم که کارمان را خیلی زود شروع کردیم و در این مسابقه نشان دادیم مستحق پیروزی هستیم.»


وی در مورد عملکرد علی کریمی گفت: «او یکی از بهترین‌های ایران است. بازی کردن مقابل علی کریمی همیشه سخت است.»


مدافع پرسپولیس در مورد حمایت هواداران پرسپولیس از او با وجود اینکه سابقه حضور در استقلال را دارد، خاطرنشان کرد: «هواداران پرسپولیس سنگ تمام گذاشتند و از آنها تشکر می‌کنم. ناگفته نماند که در یک فصل و نیم حضورم در استقلال هواداران این تیم نیز همیشه از من حمایت کرده‌اند و از آنها نیز تشکر می‌کنم.»


وی در پایان گفت: «امیدوارم امسال با پرسپولیس نتایج خوبی بگیریم و ناکامی دو فصل گذشته را جبران کنیم.»

 

* دهنوی: با كريمي مشكلي ندارم
قاسم دهنوی درباره قراردادش با دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان عنوان کرد: «من قراردادم را سفت و سخت با پرسپولیس بسته بودم. به کرانچار هم گفته بودم که می خواهم به پرسپولیبس بروم. او هم گفت می توانی بروی. رای کمیته انضباطی هم همین مساله را تایید کرد.»


وی درباره پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی گفت: «خدا را شکر که در این بازی به پیروزی رسیدیم. بازی خوبی بود اما من از باخت تراکتور ناراحتم. من از تراکتورسازی به تیم ملی راه یافتم.»


دهنوی درباره جریمه 60 میلیونی از سوی کمیته انضباطی اظهار داشت: «کمیته انضباطی خیلی سخت گیرانه عمل کرد. وکیلم دنبال کارهایم است و امیدوارم این جریمه کمتر شود.»


وی درباره درگیری با علی کریمی در صحنه گفت: «در بازی این درگیری ها به وجود آمد و مشکل خاصی نبود.»


* پنجعلی: پرسپولیس با علی دایی بهتر هم می‌شود
محمد پنجعلی در مورد پیروزی پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر گفت: «این 50 درصد از توان بازیکنان ما بود. در مسابقه اول طبیعی است نفرات کمی استرس داشته باشند اما مطمئن باشید تیم ما با علی دایی بهتر می‌شود و برای قهرمانی می‌جنگیم.»


وی افزود: «بازی اول بسیار حساس است بازیکنان را توجیه کرده بودیم و خدا را شکر گام اول را محکم برداشتیم.»


* پیروانی: پرسپولیس خیلی بهتر از تراکتورسازی بود
افشین پیروانی، کاپیتان سابق پرسپولیس نیز در مورد پیروزی پرسپولیس گفت: «پرسپولیس خیلی بهتر از تراکتورسازی عمل کرد و روز خوبی داشت. البته هر چه جلو برویم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود و تیم می‌تواند روند رو به جلویی داشته باشد.»


 وی افزود: «شروع لیگ نتیجه خوبی بود. تیم نسبت به سال قبل تغییر کرده و بازیکنان بسیار جوان شدند. برای نتیجه گرفتن پرسپولیس نیاز به زمان و بازی کردن دارد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها