کد خبر: ۱۵۱۹۰۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: «هواداران پرسپولیس من را دوست دارند و عده‌ای معدوم‌الحال شیطنت کردند.»

* جلالی: داور لجبازی کرد
مجید جلالی پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: «بازی خوبی انجام دادیم و با وجود 10 نفره بودن مالکیت توپ بیشتری داشتیم اما آنقدر خوب نبودیم که برنده شویم و آنقدر بد هم نبودیم که ببازیم. از بازیکنانم ممنون هستم. بعد از 10 نفره شدن سعی کردیم با آوردن بازیکنانی بازی را به تعادل بکشیم ولی متاسفانه در یک لحظه بازی را از دست دادیم و در اولین بازی خوب بازی کردیم و هفته‌های آینده تلاش می‌کنیم که بهتر بازی کنیم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم.»


وی در مورد داوری مسابقه گفت: «وقتی بدانیم داور بی قصد و غرض است می‌توان اشتباهاتش را قبول کرد اما وقتی داور لجبازی می‌کند را نمی‌توانیم این مسئله را تحمل کنیم. اشتباهات داوری را صبورانه تحمل کردیم. وقتی لجبازی می‌کند تحمل اشتباهاتش سخت است.»


سرمربی تراکتورسازی تصریح کرد: «علی کریمی در آنچه مورد نظرمان بود عمل نکرد اما شاید با فرصت دادن به او شرایط عوض شود.»


جلالی در مورد اینکه چه زمانی قرار است اشتباه‌های داوری تمام شود و آیا از داور شکایت می‌کنید یا نه، گفت: «اقدامات لازم را انجام می‌دهیم. اما اگر این اشتباهات بازی را تحمل نمی کردیم قواعد بازی به هم می‌خورد. مجموعه داوری کشور باید شرایط را بهتر کنند ولی انصافا خیلی اذیت شدیم.»


سرمربی تراکتورسازی در مورد عملکرد تاکتیکی‌اش در نیمه دوم گفت: «قبل از آوردن ربیع‌خواه به زمین، پرسپولیس از سمت راست خیلی حمله می‌کرد و با آوردن او بازی را بالانس کردیم و با اینکه 10 نفره بودیم و یار اصلی‌مان را هم از دست دادیم باید بگویم خوب کار کردیم هرچند در خط حمله دست‌مان باز نبود.»


جلالی در مورد اتفاق‌هایی که برای کریم انصاری‌فرد قبل از بازی رخ داد، گفت: «موضوع انصاری‌فرد یک موضوع پیچیده‌ است که ترجیح می‌دهم الان درموردش صحبت نکنم اما فردا یا پس فردا بهتر می‌توانم در مورد صحبت کنم. اتفاقاتی در حال رخ دادن است که برایم عجیب است.»


سرمربی تراکتورسازی در مورد اینکه این شکست بخاطر کم شانسی تیمش بود، گفت: «به هر حال این شکست رخ داد و سعی می‌کنیم در هفته‌های بعد رضایت هواداران را جلب کنیم.»


* کاظمیان: هواداران پرسپولیس دوستم دارند ؛ داور وقتی پنالتی گرفت، شاخ درآوردم
جواد کاظمیان عنوان کرد: «روز خوب ما نبود و ما دنبال بهانه نیستم. به محسن قهرمانی احترام می‌گذارم اما او در نیمه اول ناخواسته سوت‌های خوبی نزد. بعد از گرفتن پنالتی شاخ در‌ آوردم. پرسپولیس تا قبل از گل موقعیت خاصی نداشت. مجید جلالی تازه به این تیم آمده و باید به او وقت بدهیم. امیدوارم این پیروزی مبارک پرسپولیس باشد.»


وی در مورد اینکه علی کریمی تشویق شد اما هواداران او را هو کردند، عنوان کرد: «بهتر است این مسئله را از خود آنها بپرسید. من هیچ‌گاه علیه هواداران پرسپولیس صحبت نکردم. مصاحبه‌های من را بخوانید می‌گفتم اگر همه چیز طبیعی باشد پرسپولیسی‌ها من را تشویق می‌کنند. 34 گل برای این تیم به ثمر رساندم و بهترین گل‌زن تاریخ لیگ آنها هستم. هواداران من را دوست دارند اما عده‌ای معلوم‌الحال کارهایی انجام می‌دهند.»


کاظمیان در مورد اینکه آیا بازیکنان پرسپولیسی تراکتور انگیزه بیشتری داشتند خاطرنشان کرد: «انگیزه ما بالاتر بود اما در مجموع خوب نبودیم. داوری قضاوت مناسبی نداشت. صحنه اخراج را ندیدم اما به نظر می‌رسید می‌توانست کارت قرمز ندهد.»


وی در پاسخ به این سؤال که قبل از بازی گفته بود، سمت نیمکت پرسپولیس می‌رود اما این کار را انجام نداد،‌ گفت: «دنبال حاشیه هستید، 10 روز پیش علی دایی را دیدم و هیچ مشکلی با هم نداریم. علی دایی اسطوره فوتبال است.»


* نصرتی: قهرمانی نباید خطای بازیکن ما را می‌گرفت چه برسد به اخراج!
محمد نصرتی عنوان کرد: «بازی خوبی بود اما ما عملکرد مناسبی نداشتیم. هرچند بازی اول بود و نمی‌توانستیم چندان آماده باشیم، اما قضاوت‌های داور مناسب نبود.»


وی افزود: «در صحنه اخراج اسدی داور نباید خطا می‌گرفت چه برسد به اخراج.»


نصرتی در مورد شکستگی سرش، گفت: «مشکل خاصی وجود ندارد.»


* طالبی: با اخراج اسدی تیم پاشید
فرشید طالبی عنوان کرد: «بازی بدی نبود. همیشه در اولین بازی لیگ آمادگی 100 درصد وجود ندارد. پنالتی هم که داور گرفت تیم ما را به هم ریخت و اسدی هم که اخراج شد تیم ما به کلی از هم پاشید.»


وی افزود: «در شرایط بدی گل خوردیم و بازی را که نباید می باختیم واگذار کردیم. ما از دوره بدنسازی می آییم و در این شرایط سخت خودمان را آماده این بازی کرده بودیم. امیدوارم در مسابقات بعدی جبران کنیم و نتایج خوبی بگیریم.»


* گردانی:‌ نمی‌دانم چرا داور پنالتی گرفت ؛ خدا جای حق نشسته است
حبیب گردانی در خصوص صحنه‌ای که داور خطای هند او را اعلام کرد و نقطه پنالتی را نشان داد، اظهار داشت: «واقعاً نمی‌دانم چرا داور آن صحنه را پنالتی گرفت. توپ به کتف من خورد و هنوز هم مانده‌ام که چرا چنین ضربه‌ای را پنالتی اعلام کرد.»


وی ادامه داد: «داور بی‌مورد به پرسپولیس یک پنالتی داد اما از آنجایی که خدا جای حق نشسته است این توپ به گل تبدیل نشد.»


بازیکن تراکتورسازی یادآور شد: «ما بازی خوبی انجام دادیم و همین روند صعودی خود را ادامه خواهیم داد. این بازی را به فراموشی می‌سپاریم و این مسئله برای ما تمام شده است. به فکر بازی‌های بعدی هستیم که بتوانیم به برتری برسیم.»


* كريمي: نیازی نبود به سمت نیمکت پرسپولیس بروم
علی کریمی عنوان کرد: «به پرسپولیس تبریک می گویم. سه امتیاز بازی را گرفتند ولی اصلا بازی جالبی نبود.بازی از نظر فنی زیر صفر بود. فکر می کنم پرسپولیس خوش شانس بود و سه امتیاز را گرفت.»


وی درباره اینکه آیا در این بازی توهینی از طرفداران به وی شد یا نه گفت: «خدا را شکر امروز از این چیزها ندیدیم. از طرفداران پرسپولیس و تراکتور تشکر می کنم.»


بازیکن سابق پرسپولیس درباره حمایت هواداران این تیم از خود گفت: «این مساله دور از انتظار نبود. همیشه هواداران پرسپولیس به من لطف داشتند.»


وی درباره اینکه چرا پیش از مسابقه به سمت نیمکت پرسپولیس نرفت اظهار داشت: «نیازی نداشت. برای چی باید بروم؟ با آنهایی که باید سلام علیک می کردم موقع گرم کردن سلام و علیک کردم.»


هافبک تراکتورسازی درباره قضاوت قهرمانی عنوان کرد: «داوری خوب بود. این هم از شانس ما بود. 29 بازی دیگر داریم و زندگی ادامه دارد.»


وی ادامه داد: «ما دیروز در تمرین خوب بودیم. ولی آن طور که باید و شاید کار نکردیم. پرسپولیس هم خوب نبود. قبل از این مسابقه 3،4 بازی تدارکاتی کرده بودیم. پس از چند هفته می توان درباره تیم ها درست اظهارنظر کرد.»


کریمی افزود: «به پرسپولیس تبریک می گویم. تیمشان هم که برد.بازی ادامه دارد اما همین یک بازی قهرمان را معلوم نمی کند.»


وی درباره جدایی اش از پرسپولیس گفت: «زندگی همیشه بر وفق مراد نیست. الان از تصمیمی که گرفتم ناراحت نیستم. تراکتورسازی طرفداران خوبی دارد.»


هافبک تراکتورسازی درباره درگیری با قاسم دهنوی گفت: «همین است دیگر. صحنه بازی را ببینید. در تمام ضربات ایستگاهی بازی فوتبال را با کشتی فرنگی اشتباه می گرفتند. به هر حال این هم نام هایی بودند که به پرسپولیس آمدند. ستاره نیستند نام هستند.»


کریمی درباره مساله کاپیتانی در تراکتورسازی گفت: «مساله کاپیتانی درتراکتورسازی حل شده است.نیازی نیست که این قدر حرف بزنم و جلسه بگذاریم و کاغذ بدهیم.»


علی کریمی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به پرسپولیس باز می گردد عنوان کرد: «تا زمانیکه این چسبیده ها در پرسپولیس هستند بازنمی گردم.»


وی درباره اینکه آیا قصد بازگشت به تیم ملی را دارد یا نه گفت: «کی روش همیشه به من لطف دارد.هر زمانی من را دعوت کند به تیم ملی برمی گردم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها