کد خبر: ۱۵۱۷۷۳
زمان انتشار: ۰۴:۱۵     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
کمالی:
حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار گفت: همه اشخاص و گروه‌های سیاسی خواست‌ها و مطالبات خود را در مورد حضور در کابینه و سهم‌خواهی کنار گذاشته و تنها خواسته‌های خود را در چارچوب نیازهای جامعه و اهداف پیش برنده انقلاب و کشور ارائه کنند.

 اهم سخنان دبیرکل حزب اسلامی کار درادامه می آید:
 *من از تصمیمات آقای روحانی در مورد کابینه اطلاعی ندارم و نمی‌دانم که چه کسانی را برای همکاری به کابینه دعوت خواهند کرد، در حقیقت من هم مثل شما و بسیاری از افراد در ارتباط با اعضای کابینه مطالبی را شنیده‌ام اما امیدواریم که کابینه متخصص و علمی، منطقی و کارآمدی روی کار بیاید و همانطور که رئیس جمهور منتخب وعده داده است دولتی فراجناحی و توانمند شکل گیرد که بتواند کشور را از شرایط موجود به شرایط مطلوب عبور دهد و بر اساس اراده عمومی سازمان یافته حرکت کند حال باید دید در عمل این اتفاق می‌افتد یا خیر.

 *درباره عضویت در کابینه با من صحبت‌هایی را داشته‌اند اما بنده لیست سه نفر دیگر را برای همکاری با دولت پیشنهاد داده‌ام چرا که ترجیح می‌دهم همچنان همکار آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مشاور ایشان باقی بمانم. اما دولت در هر زمینه‌ای که نیاز به همکاری و کمک داشته باشد و در توانایی من نیز بگنجد از مساعدت دریغ نمی‌کنم.

 

در حقیقت ما برای روی کار آمدن دولت یازدهم تلاشی گسترده داشته‌ایم و کسانی که به واسطه دعوت ما به آقای روحانی رای داده‌اند از ما متوقع خواهند بود که خواسته‌های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی آنان را پیگیری کنیم. این مربوط به کسانی است که از جامعه کارگری و به دعوت ما به رئیس جمهور منتخب رای داده‌اند و ما امیدواریم که آقای روحانی بتواند شرایطی بهتر از گذشته برای کارگران فراهم سازد که در آن صورت ما از دعوتی که صورت داده‌ایم و پذیرشی که انجام شده است خرسند خواهیم بود و برای رئیس جمهور منتخب آرزوی موفقیت دارم.


 *در مورد کابینه اطلاعی ندارم اما آقایان هاشمی و روحانی بحث و گفت‌و گوها و مشورت‌هایی را در زمینه‌های مختلف با هم دارند و رئیس جمهور منتخب از نظرات آیت‌الله هاشمی بهره‌مند می‌شوند./فارس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها