کد خبر: ۱۵۱۶۸۰
زمان انتشار: ۰۰:۲۲     ۰۳ مرداد ۱۳۹۲
ایستادند به جماعت برای عکس... فقط کرار در این عکس نیست. این پر ستاره ترین استقلال دوران ماست و پر امید ترین شان.
در چهارمین فصل پی در پی مدیریت چندباره در استقلال، فتح الله زاده رو به روی خود قول همیشگی اش را می بیند. قول کسب قهرمانی آسیا پس از سه سال مدیریت پی در پی در استقلال. وقت الوعده وفا همین جاست. جایی که استقلال با امیر قلعه نویی و ستاره ترین ستاره های دوران و با جورترین جنس ممکن، دارد پا می گذارد به رقابت ها...

 

این تیمی است که حتی کارلوس کی روش هم حسرت داشتن همه ستاره هایش در کنار هم را می خورد چه امیر توانست نکو و سید را کنار هم نگه دارد و کارلوس نتوانست. کی روش می تواند این عکس را نگاه کند و اصلا احساس غریبگی نداشته باشد. چه ستاره های او و این عکس مشترکند. مردانی که رویاهای کی روش را می سازند، همانند که امیر قلعه نویی هم رویای خود را بر پایه آنها سوار کرده و این طنز دوران است که دو مرد کاملا متفاوت و حتی مخالف، بر پایه یک تیم مشترک دو هدف کاملا مجزا را دنبال می کنند.

 

استقلال پرستاره این تصویر اما آرزوهای آدم های دیگری را نیز برآورده می کند. نفر اول علی فتح الله زاده است که در آخرین فصل مدیریت خود در استقلال می خواهد تا حد امکان پرستاره و پرجام باشد. حاجی استقلال را در پایان این فصل تحویل جانشین ناشناخته ای خواهد داد که هنوز معلوم نیست وارث تیمی است پر جام یا پر بدهی و شاید هم هر دو.

 

دیگرانی هم هستند که شاید این آخرین سال حضورشان در استقلال باشد. خسرو حیدری و پژمان منتظری هر دو می خواهند ترانسفر شوند و بازی در جام جهانی بهترین فرصت را برای آنها فراهم می کند. این دو ماندند تا هم بختشان برای ستاره سوم را امتحان کنند و هم بخت و اقبالشان در جام جهانی را. دیگر ملی پوشان استقلال هم رویا و سودای ترانسفر را دارند. چه آنها نیز می دانند که بازار اروپا به تیم ها و ستاره هایی رو می آورد که در جام جهانی خوش بدرخشند.

 

این پرستاره ترین استقلال تاریخ است. شاید تنها همین فصل دور هم باشند. چه کسی می داند سال بعد هنگام گرفتن عکس تیمی فصل جدید چه کسانی در این تصویر باقی می مانند.

سایت گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها