کد خبر: ۱۵۱۵۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
پرویز مظلومی:
هر وقت مس با مشکل مواجه می شود، نام پرویز مظلومی مطرح می شود. شاید به این خاطر است که مردم کرمان خاطرات خوبی از زمان حضور من در این تیم دارند.
سرمربی سابق استقلال معتقد است با بازیکنانی که این تیم جذب کرده، آبی پوشان در لیگ برتر سیزدهم هم جدی ترین مدعی قهرمانی خواهند بود. پرویز مظلومی که از زمان حضورش روی نیمکت استقلال هنوز مبلغی حدود 300 میلیون تومان از فتح الله زاده طلبکار است با کنایه به این مساله اشاره می کند:" فتح الله زاده با دست الی تیم خوبی بست. عیبی ندارد من استقلالی ام و پای همه چیز می ایستم." پرویز مظلومی به سوالات خبرنگار شبکه ایران پاسخ داده است.

لیگ برتر سیزدهم از امروز شروع می شود و خبری از پرویز مظلومی نیست. دلیل خانه نشینی شما چه چیزی است؟
بروید خودتان پیگیری کنید، حتما جوابش را می فهمید. نمی دانم شاید توقع من بالاست. دو، سه مذاکره داشتم که آخرین آنها ذوب آهن بود اما به نتیجه نرسید. البته خودم تمایلی به رسانه ای کردن این موارد ندارم.

بنابراین بدون تیم ماندن شما به توقع بالای تان مربوط است؟
همین الان آلومینیوم هرمزگان است و مسوولان این باشگاه تماس می گیرند که بیا و کارت را شروع کن. من به این تیم تعهد اخلاقی دارم اما مشاورانم می گویند لیگ یک نرو. نفت آبادان هم پیشنهاد داد که قبول نکردم. در هر حال من دلیلی برای غیبتم در لیگ برتر نمی آورم و بهتر است مدیران باشگاه ها بگویند که چرا مربیان کارنامه دار بیرون می مانند.

پس از اتفاقات اخیر در تمرینات مس، نام شما برای جایگزینی تقوی مطرح شد؟
شایعه ای بود که در رسانه ها مطرح شد. به هر حال هر وقت مس با مشکل مواجه می شود، نام پرویز مظلومی مطرح می شود. شاید به این خاطر است که مردم کرمان خاطرات خوبی از زمان حضور من در این تیم دارند. در هر حال امیدوارم تقوی بماند و تیمش را موفق کند.

نظرتان درباره تیم استقلال در این فصل چیست؟
استقلال خیلی خوب بسته شده است. واقعا باید به فتح الله زاده تبریک بگویم که با دست خالی چنین بازیکنانی را جذب کرد.

این جمله کنایه شما به مدیرعامل استقلال بود!
عیبی ندارد. من استقلالی ام و پای همه چیز آن می ایستم. به غیر از مجتبی تمام بازیکنان کلیدی این تیم حفظ و البته بازیکنانی مثل آندو هم اضافه شدند. به نظر من استقلال جدی ترین مدعی برای قهرمانی در لیگ است و در آسیا هم می تواند بدرخشد.

جاسم کرار در زمان حضور شما در استقلال بود و یکبار دیگر به این تیم بازگشته است. نظرتان درباره این بازیکن عراقی چیست؟
کرار مهره بسیار خوبی است و خود من اعتقاد زیادی به این بازیکن داشتم. واقعا رفتن کرار به تیم من ضربه زد.

اما دائما صحبت از بی انضباطی های کرار است!
به خدا زمانی که در تیم من بود هیچ بی انضباطی نداشت فقط کمی عصبی بود. آن هم می گفت چون به او پاس نمی دهند. در تمرینات احترام زیادی می گذاشت و واقع
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها