کد خبر: ۱۵۱۵۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۱     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
در نقل و انتقالات امسال استقلال اتفاقي عجيب رخ داد كه باعث شد مهاجم استقلال با مبلغي حدود 150 ميليون پايين تر از پارسال با اين تيم قرارداد امضا كند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ آرش برهاني اوايل فصل نقل و انتقالات با استقلال به مشکل خورده بود و حتي مي‌خواست به تراکتورسازي برود تا بعد از سال‌ها دوباره شاگرد مجيد جلالي شود اما در نهايت ماندگار شد و در واقع به جاي او فرزاد حاتمي و ايمان موسوي از استقلال جدا شدند.


آرش برهاني سال گذشته با استقلال قراردادي حدود 950 ميليوني داشت و از اين قرارداد هم راضي بود اما امسال به خصوص در ماه‌هاي گذشته اتفاقاتي رخ داد که به ضرر او تمام شد و کار به جايي کشيد که با قراردادي 800 ميليوني يک سال ديگر در استقلال ماند. اين‌که چه شد که قرارداد آرش حدود 150 ميليون کم شد برمي‌گردد به يک سري اتفاقات که قابل چاپ نيست اما امير قلعه‌نويي حداقل در يک مقطع زماني او را نمي‌خواست و شايد به همين دليل قيمت برهاني پايين آمد هر چند که بعدا معادلات عوض و آرش در استقلال ماندني شد.


در اين بين علي فتح الله زاده هم که رابطه بسيار حسنه‌اي با برهاني دارد خيلي دوست داشت اين مهاجم در استقلال بماند و در کوتاه‌ترين زمان ممکن قرارداد او را امضا کرد تا آرش دوباره در کنار فرهاد، سياوش و... بماند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها