کد خبر: ۱۵۱۵۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
ایمان موسوی:
مهاجم سال گذشته استقلال می‌گوید برای امیر قلعه نویی گل می‌برد، اما اگر به استقلال گل بزند حتما خوشحالی خواهد کرد.

سید ایمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره دیدار استقلال برابر گسترش فولاد، اظهار کرد: واقعا برای من فرقی ندارد که جلوی چه تیمی می‌خواهیم بازی کنیم. ما می‌خواهیم سه امتیاز این بازی را کسب کنیم و هر کس که محکم‌تر کار کند، موفق خواهد شد. هیچ بازی حتی بازی برابر استقلال برای من فرقی ندارد و من با تمام توانم برابر استقلال حاضر می‌شوم. نباید گول هیچ اسمی را بخوریم، چرا که می‌خواهیم امسال در لیگ مقام خوبی را به دست آوریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای این دیدار استرس دارد یا خیر؟ بیان کرد: در بازی‌های دوستانه استرس داشتیم، ولی الان نداریم. گسترش فولاد سال گذشته در لیگ یک شرایط خوبی داشت و تیمی قدرتمند هستیم.

مهاجم سال گذشته استقلال در پاسخ به این سوال که آیا برای امیر قلعه‌نویی گل می‌برد، گفت: به طور قطع این کار را می‌کنم. قلعه‌نویی برای من زحمت کشیده و مربی بزرگی است. حتما با دسته گل به سمت او خواهم رفت.

مهاجم این فصل گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که اگر به استقلال گل بزند خوشحالی خواهد کرد یا خیر، اظهار کرد: ابتدا مهم موفقیت تیم است و کسب سه امتیاز. اگر خدا خواست و من گل زدم، با وجود احترام به هواداران استقلال و به خاطر دینی که به گسترش فولاد دارم و همچنین به خاطر این که پول دریافتی‌ام باید حلال باشد، قاعدتا خوشحالی می‌کنم و به سمت تماشاگران گسترش فولاد هم می‌روم.

موسوی در پایان افزود: من اهل فیلم بازی کردن نیستم. روزی که از استقلال جدا شدم با توکل بر خدا و مشورت با پدرم به گسترش فولاد آمدم و احساس خوبی در این تیم دارم و مطمئن باشید که تلاش زیادی برای موفقیت در این تیم خواهم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها