کد خبر: ۱۵۱۴۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۱۱     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
وبلاگ دانشجوی آزاد اسلامی
با وجود دیوار آتیشینی که با کمک غرب دور بغداد کار گذاشته شده بود، صدام مطمئن بود که خطری مانع اجلاس عدم تعهد نمی‌شود؛ این اجلاس هیچ وقت در بغداد برگزار نشد زیرا عباس به همسرش قول داده بود.

به گزارش 598 وبلاگ دانشجوی آزاد اسلامی نوشت: همیشه نیاز نیست که به افتخار ایرانی بودنت گذشته‌های بسیار دور را زیر و رو کنی!

در همین نزدیکی‌ها در گذشته‌های نه چندان دور که من و تو کمتر از آن با خبریم قرار بود خلبانی سر زن و بچه‌های مردم بمب نریزد ...

خلبانی که در آمریکا آموزش دیده بود اما در هیاهوی دنیای پر آب و تاب غرب همچنان اصالت ایرانی خود را حفظ کرده بود

(نگو که آسان است امروز خیلی از من و شماها قبل لمس چرخ‌های هواپیماهایمان بر تن باند فرودگاه‌های آن ور آب تنمان را برهنه می‌کنیم!)

روزی که قرار بود اجلاس عدم تعهدها در بغداد برگزار شود... نشد!

عباس دوران برای همسرش نوشته بود: «شاید باورت نشه اما تا بحال هر مأموریتی انجام دادم سر زن و بچه‌های مردم بمب نریختم، اگر کسی را هم دیدم، دوری زدم تا وقتی آدمی نبوده ادامه دادم».

با وجود دیوار آتیشینی که با کمک غرب دور بغداد کار گذاشته شده بود، صدام مطمئن بود که خطری مانع اجلاس عدم تعهد نمی‌شود.

عباس به قولش عمل کرد بدون آنکه بمبی بر سر زن و بچه‌های بی‌گناه بیاندازد هواپیمایش را به هتلی که از قبل برای سران مهیا شده بود کوباند ...

این اجلاس هیچ وقت در بغداد برگزار نشد زیرا عباس به همسرش قول داده بود : «اگر ما جلوی این پست فطرت‌ها نایستیم چه بر سر زن و بچه و خاکمان می‌آید؛ بگذریم».

سی‌ام تیر سالگرد شهادت خلبان عباس دوران گرامی باد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها