کد خبر: ۱۵۱۴۰
زمان انتشار: ۱۸:۳۸     ۱۱ تير ۱۳۹۰
سند مالكيت تك برگي حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج توسط رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در مشهد به قائم مقام توليت آستان قدس رضوي تحويل داده شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان ثبت اسناد و املاك كشور، اين سند متعلق به شش دانگ عمارت حرم مطهر ثامن‌الحجج، صحن‌هاي عتيق و نو بقعه مزجع و به مساحت 20 هزار و 700 متر مربع است.

همزمان با حضور رئيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور در مشهد نمايشگاهي به مناسبت يكصدمين سال تأسيس اين سازمان در محل اداره كل ثبت استان برگزار و از تمبر يادبودي به مناسبت يكصدمين سال تأسيس سازمان ثبت اسناد و املاك كشور رونمايي و به رسم يادبود به توليت آستان قدس رضوي تقديم شد.

همچنين در اين نمايشگاه ضمن رونمايي از اسناد و تصاوير شهيداني كه فرزندان آنها در اداره ثبت اسناد و املاك استان خراسان رضوي اشتغال دارند، يك واقعه ازدواج نيز در محل نمايشگاه ثبت شد.

* افتتاح ساختمان جديد اداره كل ثبت اسناد خراسان رضوي

در ادامه حضور تويسركاني، رئيس سازمان ثبت اسناد كشور در خراسان رضوي، ساختمان جديد اداره كل ثبت اسناد و املاك استان خراسان رضوي در مشهد افتتاح شد.

اين ساختمان در زميني به مساحت 20 هزار و 26 متر مربع و زيربنايي در حدود 9 هزار متر مربع و اعتباري بالغ بر 52 ميليارد ريال به جهت ارائه خدمات مطلوبتر به مردم ساخته شده و مورد بهره برداري قرار گرفت.

در اين مراسم حجت‌الاسلام شريعتي، رئيس كل دادگستري استان خراسان رضوي، اعضاي شوراي قضايي استان، عبدالملكي معاون استاندار و علوي قائم مقام توليت آستان قدس رضوي و جمعي از سران دفاتر اسناد رسمي و ازدواج و طلاق استان حضور داشتند.

همچنين طرح توسعه ساختمان اداري ثبت اسناد و املاك ناحيه 1 مشهد به مساحت يك هزار و 250 متر مربع در 5 طبقه و با اعتبار معادل 6 ميليارد و 500 ميليون ريال با حضور تويسركاني آغاز به كار كرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها