کد خبر: ۱۵۱۰۹۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۳     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
هافبک ۲۱ ساله پرسپولیس گفت: «مدافعان ما خیلی راحت انصاری فرد را مهار می‌کنند.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ در حالی که ۴۸ ساعت بیشتر به آغاز فصل جدید لیگ برتر باقی نمانده، بازیکنان تیم ها‌ کری‌خواندن را شروع کرده‌اند. یکی از این بازیکنان، پیام صادقیان، هافبک آینده‌دار سرخ‌ها است. او کری خوانی را دوست دارد. در آستانه بازی مقابل تراکتورسازی، او برای بازیکنان این تیم کری می خواند. باید دید بازی او مانند کری خواندنش خوب هست یا نه.


صادقیان در خصوص بازي تراكتورسازي می گوید: «بازی با تراکتور در نخستین هفته از رقابت های لیگ برتر:«بازی با تراکتورسازی در حد لالیگا سخت است.خیلی سخت. ‌دیگر در فوتبال اسم ها بازی نمی کنند. الان دایی عده ای از بهترین جوان های لیگ را جمع کرده تا در کنار بازیکنان باتجربه تیمی قدرتمند را تشکیل دهند. پرسپولیس شده تلفیقی از بازیکنان جوان در کنار باتجربه ها. به نظرم الان جوان های خوب می توانند جلوی اسم ها قد علم کنند. ما پرسپولیس هستیم و همه از ما ترس دارند.»


وي ادامه داد: «خودم زمانی که در ذوب بودم جلوی پرسپولیس خیلی انگیزه داشتم و البته کمی هم استرس. همین موضوع می تواند تاثیر بگذارد روی عملکرد حریفان در بازی مقابل ما.به عنوان مثال این مساله می تواند روی بازی تراکتوری ها تاثیر بگذارد و آنها را دچار استرس کند. ما هم می توانیم از این ماجرا نهایت استفاده را ببریم و این تیم را در تهران شکست بدهیم.»


از او درباره اینکه باید این فصل پیراهن شماره 11 را برتن کند سوال کردیم که پیام گفت: «قراربود من شماره 9 را بپوشم، اما به خاطر رعایت کسوت آن را به رضا حقیقی دادم. شماره برایم چندان برایم اهمیتی ندارد و می خواهم تمام تلاشم را کنم تا پرسپولیس موفق باشد.»


پیام قرار است در چه پستی برای پرسپولیس بازی کند؟ خودش می گوید: «من هم هافبک نفوذی می توان بازی کنم هم چپ و راست. من مشکلی با بازی کردن در پست ها ندارم و علی آقا در هر پستی که از من بخواهد بازی می کنم.»


خیلی از هواداران نگران باخت های پرسپولیس در دیدارهای تدارکاتی هستند.آنها نگرانند که نکند تیم آماده نباشد و...صادقیان در این مورد می گوید: «اصلا نباید بازی های تدارکاتی را با بازی های رسمی مقایسه کرد. اگر این طور باشد که ما تراکتورسازی را در بازی دوستانه شکست داده ایم! شرایط کاملا متفاوت است و حتم دارم که هواداران پرسپولیسی متفاوت در هفته نخست رقابت های لیگ برتر خواهند دید.»


از صادقیان می پرسیم آیا مدافعان پرسپولیس از مهاجمان تراکتورسازی به ویژه کریم انصاری فرد می ترسند که او در جواب می‌گوید: «چه ترسی؟ بازی روبروی کریم اصلا ترس ندارد و به نظرم مدافعان ما می توانند خیلی راحت او را مهار کنند. معتقدم مدافعان انها باید از ما بترسند. از خط حمله ما و بازیکنانی که در اختیار داریم‌ این بازی خیلی قشنگ از آب در می آید و دیداری است در حد لالیگا که امیدوارم با برد پرسپولیس تمام شود.‌»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها