کد خبر: ۱۵۱۰۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۰۱ مرداد ۱۳۹۲
در حالي كه جمشيديان خبر محروميتش را تكذيب كرده و گفته كه مصدوم است ولي نظري با تكذيب مصدوميتش گفته: «خبر مصدوميتم واقعيت ندارد و حالم كاملا خوب است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ اتهام جمشيديان و محمدمهدي نظري يكي است. در حاليكه هر دو بازيكن استقلال با اتهاماتي از سوي ستاد منشور اخلاقي مواجه شدند و اين قضيه باعث شده تا استقلالي‌ها با دلهره فراواني پيگير پرونده جمشيديان و نظري باشند. همچنين براي اينكه هيچ شائبه‌اي براي دو بازيكن به وجود نيايد فتح الله زاده هر دو نفر را ممنوع‌المصاحبه كرده اما نكته قابل توجه مصدوميت همزمان جمشيديان و نظري است.


مي‌‌‌گويند اين دو بازيكن به علت مصدوميت نمي‌‌توانند تا اطلاع ثانوي استقلال را در بازي‌هاي ليگ همراهي كنند و شايد تا هفته‌ها به دور از ميادين پيگير معالجه و درمان مصدوميتشان باشند. اما بعضي افراد خبر از محروميت موقت اين دو بازيكن داده‌اند و مي‌‌گويند جمشيديان اين خبر را تكذيب كرد و گفته فقط به صرف مصدوميت از حضور در بازي‌ها غايب است اما خبر مصدوميت نظري در تمرين صبح ديروز كمي شك برانگيز بود.


بازيكن جوان استقلال كه با درخواست باشگاه استقلال فعلا از مصاحبه با رسانه‌ها معاف است از روحيه چندان خوبي سود نمي‌‌برد. صبح ديروز نظري خيلي دوستانه گفت: «عذرخواهي مي‌‌كنم... نمي‌‌توانم مصاحبه كنم... به من گفتند حرف نزن به همين دليل نمي‌‌توانم از درخواست مسئولين سرباز بزنم.»


از نظري راجع به مصدوميتش سئوال كرديم او درحالي كه خنده معناداري مي‌‌كرد، گفت: «خبر مصدوميتم واقعيت ندارد و حالم كاملا خوب است.»


هر چند نظري با اين جمله كوتاه تا حدي از سئوال‌هاي ما فرار كرد اما اين بازيكن نمي‌‌خواست راجع به شايعه مصدوميت صحبت كند و ادامه داد: «توضيح بيشتري راجع به اوج اين شايعه ندارم.»


به نظر مي‌‌رسد مسئولين استقلال نمي‌‌خواهند شايعات اخيري كه در مورد محروميت جمشيديان و نظري به گوش مي‌‌رسد باعث به هم ريختن جو تيم شود به همين علت شايعه مصدوميت دو بازيكن را سرزبان‌ها انداختند تا همه چيز در اين تيم عادي توصيف شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها